Gå til innhold

Abel Big Game 4.5, vil ha lyd......


Andreas L

Anbefalte innlegg

Er det ei gammel snelle tror jeg du får lære deg å nyte stillheten. Selve mekanismen som lager knarr på de nyere Abelsnellene mangler på eldre sneller.

Nja... sikker på det fluedengern?

På Abel Super er det iallefall fullt mulig å få tilbake knarr... Jeg har akkurat bytta på ei Super 4.

Send en mail til Brad Morris. brad@abelreels.com, og spør etter del nr. 22. "Click Out Spring" <<l

Mener å huske at den koster $1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Super 6 som jeg savner litt den lyden på.

Ikke noe hull på den som Tor Arne la ut. Thx bye the way :D

Ser ut som jeg må drille litt sjøl, eller sende den til Kjell Karlsen med et nydelig håndskrevet brev  ;D<<l

Trur dette må være mannen som eventuelt fikser det for deg. Har tenkt tanken før, men nå synes jeg det er helt greit at den er lydløs.

Hvis ikke Kjelleman har lyst på en liten vinterjobb da ;D

Var en spøk Kjell  <<l <<l <<l;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Robban, vi har vel snakka om noe sånn derre pimping før vi så vi kan vel se om ikke vi kan lage during i snella også ;D ;D

Men da må du forfalske (dokumentforfalskning altså  8) et sånt derre kompetansebevis til å henge på veggen i bua mi så jeg kan gi inntrykk av å vite hva jeg driver med. Da skal jeg pimpe i vei jeg ;D  Og da skal du se at snella ligger å durer på bordet uten at du har tatt i den også ;D

Har finni ut at jeg og Robban kan spore like mye av og få noen rare men litt kåte ideer utover på en kveld som dette men nå skal jeg ta meg sammen og bli litt alvorlig så lenge jeg klarer i kveld (Skal på fisketur i morra så det bobler og bruser omtrent som rett før en utløsning her i kveld ;D ;D)

Nei til saken, jeg kan se på snella til Robban også skal vi se om ikke det lar seg gjøre å bore/frese et sånt hull og putte i en fjær og dureknott som på bilde til Tor Arne. Og får vi til det sånn litt utpa høsten skal vi ordne den duringa men lover ikke noe før jeg har sett på den :)

Ojojoj jeg reiser på fisketur i morra og sitter bbbbbbaaaaaaaarrrrrrree å veeeeenteeer påååå å kommmme meg avgårde.........Åååå......Ååååå.....Ahhh...... ;D ;D ;D

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er på en Super 4:

_NEF8382_zpsa213f86f.jpg

_NEF8383_zpscdcd542f.jpg

Hei igjen Tor Arne. Dette hullet mangler på min spole. Er visstnok slik på eldre Abelmodeller (som Fluedengern påpekte)...........Vet ikke om det er en god idé å borre i spolen ??? Får vel lage racerbil-lyd med munnen når den STORE raser ut.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...