Gå til innhold

Lars i over 10.000


.JB

Anbefalte innlegg

Gratulerer til Lars (former known as "Godsmack") med over 10.000 innlegg på fluefiskesiden! Har en viss følelse at det har blitt litt mer useriøst etterhvert  ;D (man blir unektelig litt lei av de samme diskusjonene om og om igjen), men tross alt: Lars er en av de som har bidratt til at FFS fortsatt holder koken som et vitalt forum! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gratulerer med lammende mange timer på ræva, Lars...  ;D Seriøst sagt, så er du en av dem som alltid har vært her, og du kommer også alltid til å være her, sjøl etter din bortgang! ;D Har fått opp øya og flira et paaar ganger kan du si, så kjør på med innlegga og fluefiskegalskapshelvete ditt  <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen, er jeg der nå, ja  :o

Jeg må seriøst se å få meg et liv, skjønner jeg  ;D

Greit nok at jeg har fått overført ansienitet fra tidlig på 70-tallet, da kommunikasjon på ffs stort sett gikk via brev, og en sjelden gang telefon, men 10.000 innlegg er og blir uhørt.

Heldigvis er samtlige innlegg en berikelse for forumet, og ikke tull og tøys  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lars!! Regner med at dette ble behørig feiret med bløtkake og konjakk på morra kvisten!?!

Sent from my LT25i using Tapatalk 2

Jo, ble plutselig en merkedag, dette . . . Var det ikke for at noen minnet meg på det kunne det gått dager og år før jeg så det selv. Husker da jeg passerte 100 og 1000 innlegg, men siden har det bare ballet på seg.

Har feiret med det jeg hadde til frokost : Hjemmebrent i varmt vann m/sukker, og Gjendekjeks  <<l

I kveld blir det flatbrødsøll, og kanskje slår jeg til med ei halvflaske Kalinka på polet i dag, om de ikke har noe harr-likør til under 100kr  :D

Gratulerer så mye Lars!!! :D Du holder virkelig liv i FFS og alle dine 10.000 innlegg er meget lærerike og uten noe tøys og fjas. <<l

Takker så mye, Tom . . . Slikt varmer en trofast bidragsyter  :) Nesten så det kommer en tåre her . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lars!! Regner med at dette ble behørig feiret med bløtkake og konjakk på morra kvisten!?!

Sent from my LT25i using Tapatalk 2

Jo, ble plutselig en merkedag, dette . . . Var det ikke for at noen minnet meg på det kunne det gått dager og år før jeg så det selv. Husker da jeg passerte 100 og 1000 innlegg, men siden har det bare ballet på seg.

Har feiret med det jeg hadde til frokost : Hjemmebrent i varmt vann m/sukker, og Gjendekjeks  <<l

I kveld blir det flatbrødsøll, og kanskje slår jeg til med ei halvflaske Kalinka på polet i dag, om de ikke har noe harr-likør til under 100kr  :D

Gratulerer så mye Lars!!! :D Du holder virkelig liv i FFS og alle dine 10.000 innlegg er meget lærerike og uten noe tøys og fjas. <<l

Takker så mye, Tom . . . Slikt varmer en trofast bidragsyter  :) Nesten så det kommer en tåre her . . .

Bare hyggelig og fullt fortjent! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...