Gå til innhold

Guideline Lpxe Switch # 6/7.


Klinkert

Anbefalte innlegg

Har desverre ikke prøvd 6/7, men 7/8. Utrolig følsom og deilig i trange områder!

Har derimot ei LXi switch 6/7. Fantastisk stang mener jeg, vertfall perfekt for mine kasteteknikker. Denne stanga vokser stort, og mange erfarne fluefiskere sier det er blitt førstevalget, over Reaction-serien fra GL. Anbefales på det sterkeste.

Men uansett, er det mulighet for det- prøv stanga før du kjøper!

Mvh

Elias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Godt å høre at LXIen er ok. Bestilte meg switch 7/8 versjonen i jula.. Hva slags snøre bruker du?

Snøret kommer an på hvor jeg fisker. Fisker jeg i trange områder (sø.elv, og linkende) kan Guideline bullet være et fint snøre. Stanga brukes også som sjøørretstang i sjøen. Der kan du enten bruke Guideline Coastal WF snøre eller en Coastal klump. Utrolige deilige snøretyper begge to, men coastalklumpen kaster du langt med! Anbefales på det sterkeste!

Prøv deg fram til det snøret du trenger til ditt fiske!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Kom et GL Switch #7 i posten her om dagen. Gleder meg til å prøve den. Litt fan av utskiftbare synkespisser der jeg normalt fisker..

Kan si meg enig der. Utrolig effektivt å kunne bruke forskjellige spisser til et snøre. Prøv også Skagitsnøre til Guideline. Et fantastisk snøre med en tapering som gjør at det er mulig å bruke et bredt spekter av spisser. Sjekk ut mer info om snøret her: http://www.guideline.no/9SVTFlI56n_d2Z-0ow_j1X9i_lF14lVBt6705hRvG1u.ips?template=norWebshop;pagesize=12

Mvh

Elias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg GL Switch #7/8 i sommer. Ble virkelig overasket over denne stanga. Utrolig hvor genial "allrounder" for meg som er primært laksefisker. Genial å speye med, enhånds som tohånds.

Kjøpte med skagit snøret til den, noe jeg personlig mener passer som hånd i hanske. Jeg gikk for snøret i klasse 8 for litt skikkelig trøkk til speying.

Vil med andre ord anbefale denne stangen på det varmeste! :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...