Gå til innhold

Oppvask i vadeklær!


Iselin Sesseng

Anbefalte innlegg

Dette blir en laaang vinter, og savnet etter sommer og vak har kommet for fullt! Og jeg savner vadeklær! Hmmm...jaja....hva gjør man for å dempe det da? Jo, da tar man oppvasken i vadebukser  :)

Med fullt utstyr blir det varmt, men holder man seg til bukser, sko og kanskje en vest går det helt fint :)

Ønsker alle fluefiskere en flott dag, og håper vinteren går unna relativt smertefritt og fort :)

10341228665_0a044163ff.jpg

Ps: Bildekvaliteten trenger vi ikke engang å diskutere, da det er tatt med mobil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt, Iselin  :D

Nå fikk jeg plutselig lyst til å ta oppvasken manuellt selv, og la oppvaskmaskina hvile.

Tror jammen jeg tar gulvvasken i samme slengen  ;D

Hehe :) Ja, det synes jeg du skal gjøre :) På med fin-stasen og vask :) Legg ut bilde i full gulvvask da :)

Kim W: Det er liksom ikke helt det samme når temperaturen er 0, og snøen ligger i lufta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Lurer på om jeg ikke skal gjøre det samme å ta oppvask og gulvsvask i vadebukser fremover :D GENIALT <<l

Dette blir en lang vinter, Sesseng :D :D

You go girl :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Lurer på om jeg ikke skal gjøre det samme å ta oppvask og gulvsvask i vadebukser fremover :D GENIALT <<l

Dette blir en lang vinter, Sesseng :D :D

You go girl :D

Terje

<<l Da skal jeg komme og ta bilder!

Det blir vel noe slikt noe av deg forran oppvaskbenken:  fffishing

Noe i den duren ja :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidliger i sommer var jeg så lei av at vinden løyet straks jeg fikk av meg vaderne at jeg etter en fisketur med mye vind klipte 1,5 mål plen i full mundur. Vadere, vest, briller og hele pakka. Dette for å se om vinden da lot være æ løye så lenge jeg var i vadere. Funket det. Løyet ikke faktisk. Ihvertfall ikke før jeg hadde fått av meg vaderne etterpå.. Kan faktisk bli rett så forbanna til tider! Så dersom noen kjenner noen som driver med aktivitet som krever vind, så tar jeg nå på meg oppdrag. Henvendelser tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...