Kim W Posted January 1, 2014 Report Posted January 1, 2014 Nei, nå lager jeg denne tråden etter å ha tenkt litt på det en stund. Lurer på om det kanskje kunne vært artig å blitt med på en fluering. Er det noe interesse for dette om dagen? Ingen hast med leveringsfrist da det stadig er 1.januar. Jeg vil isåfall bidra med vårfluer eller daddyer hvis dette blir noe av, eller kanskje begge deler!? Anyone? 1. -Lars- : Baetis Rhodani duns 2. waffern : Små daddy's. (tipula/diptera) FERDIG 3. Victor : Flue som man fisker med. 4. Brumund : Vårflue klekker eller en no hackel auriivilli 5. Sondrefly : Secret myggklekker 6. Geir J. : Døgnflueklekker 7.Alexander : X-Caddis FERDIG 8. Puristen : Spente spinnere med oppbundet hackle FERDIG 9. NetjoN : 10. Swede : frisørmyggen 11. Roger :
Vidar Langerud Posted January 1, 2014 Report Posted January 1, 2014 Dette blir jeg gjerne med på. Vidar Sendt
Victor P Posted January 1, 2014 Report Posted January 1, 2014 Ikke umulig at dette kan være noe. Bare jeg slipper SC! Kan sikkert bidra på myggfronten eller døgnfluefronten. Mygg kanskje? Buzzere? Klekkere? Hvor er våren?
Kim W Posted January 1, 2014 Author Report Posted January 1, 2014 Da er vi fire stykker foreløpig, hvor setter vi grensa for antall folk mener dere?
-Lars- Posted January 1, 2014 Report Posted January 1, 2014 Bidrar gjerne med baetis rhodani duns jeg, hvis ingen andre allerede har foreslått det ? Bør man ikke være ca 8-10 stykker på et slik prosjekt ?
Kim W Posted January 1, 2014 Author Report Posted January 1, 2014 Tenker caddis eller daddy. Hva trenger dere? Døgnfluer gidder jeg ikke binde for det er så kjedelig å binde.. Rhodani Duns fra Lars, og jeg kunne tenkt meg og prøvd en myggklekkervariant fra deg, Victor.
-Lars- Posted January 1, 2014 Report Posted January 1, 2014 Tenker caddis eller daddy. Hva trenger dere? Døgnfluer gidder jeg ikke binde for det er så kjedelig å binde.. Sant nok . . . Dritten er at det er de fluene man trenger flest av man blir fortest lei av å binde Mine baetis duns er en krysning mellom baetis og gresshoppe, så de skiller seg garantert ut fra alt dere har fra før
Kim W Posted January 2, 2014 Author Report Posted January 2, 2014 FLuering på gang, folkens! Flere som vil være med? Jeg kommer til å knyte mellomstore daddyer. Redigerer inn hva folk vil binde i første innlegg for ordens skyld.
Alexander Røisland Posted January 2, 2014 Report Posted January 2, 2014 Jeg vil være med, vil binde X- Caddis hvis det er greit.
Kim W Posted January 2, 2014 Author Report Posted January 2, 2014 Konge, to nye deltagere! Jeg satte overskrifta til "åpent tema" så tanken var at man kunne binde etter eget ønske. Greit for alle sammen?
-Lars- Posted January 2, 2014 Report Posted January 2, 2014 Konge, to nye deltagere! Jeg satte overskrifta til "åpent tema" så tanken var at man kunne binde etter eget ønske. Greit for alle sammen? Fin-fint Håper ikke tidsfristen blir for stram heller, for her er ikke bindeutstyret funnet frem enda
Kim W Posted January 2, 2014 Author Report Posted January 2, 2014 Frista er satt til klokka åtte i kveld så dette rekker du fint, Lars.
Victor P Posted January 2, 2014 Report Posted January 2, 2014 Hva ønsker folk da? Mygg eller maur kanskje?
Kim W Posted January 2, 2014 Author Report Posted January 2, 2014 Mygg fra deg, den med hackel som spriker oppover i toppen veit du.
Sondrefly Posted January 2, 2014 Report Posted January 2, 2014 Dunker på med en litt secret myggklekker
Victor P Posted January 2, 2014 Report Posted January 2, 2014 Mygg fra deg, den med hackel som spriker oppover i toppen veit du. Har du sniffa på noe gammel dry dip igjen?! Send meg pm med litt bedre beskrivelse er du grei!
Vidar Langerud Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Satser på å stille med en vårflue klekker eller en no hackel auriivilli. Eller kanskje begge hvis jeg rekker.. Sendt
Guest Terje Refsahl Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Jeg slenger meg med hvis det fortsatt er ledig plass. Lager noen spente spinnere med oppbundet hackle hvis ingen andre har tenkt samme tanke Terje
Victor P Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Jeg slenger meg med hvis det fortsatt er ledig plass. Lager noen spente spinnere med oppbundet hackle hvis ingen andre har tenkt samme tanke Terje Selvfølgelig er det plass!
Kim W Posted January 3, 2014 Author Report Posted January 3, 2014 Terje er med og da er vi åtte stykker så langt. Greit tall det, eller!? Hva tenker dere om antall fluer? Geir og Victor, hva skal dere binde?
Recommended Posts