Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå lager jeg denne tråden etter å ha tenkt litt på det en stund. Lurer på om det kanskje kunne vært artig å blitt med på en fluering. Er det noe interesse for dette om dagen? Ingen hast med leveringsfrist da det stadig er 1.januar. ;)

Jeg vil isåfall bidra med vårfluer eller daddyer hvis dette blir noe av, eller kanskje begge deler!?

Anyone? <<l

1. -Lars-     : Baetis Rhodani duns

2. waffern   : Små daddy's. (tipula/diptera) FERDIG

3. Victor     : Flue som man fisker med.

4. Brumund  : Vårflue klekker eller en no hackel auriivilli

5. Sondrefly : Secret myggklekker

6. Geir J.     : Døgnflueklekker

7.Alexander : X-Caddis FERDIG

8. Puristen  : Spente spinnere med oppbundet hackle FERDIG

9. NetjoN    :

10. Swede  : frisørmyggen

11. Roger   :

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bidrar gjerne med baetis rhodani duns jeg, hvis ingen andre allerede har foreslått det ?

Bør man ikke være ca 8-10 stykker på et slik prosjekt ?

Skrevet

Tenker caddis eller daddy. Hva trenger dere? Døgnfluer gidder jeg ikke binde for det er så kjedelig å binde.. ;D

Rhodani Duns fra Lars, og jeg kunne tenkt meg og prøvd en myggklekkervariant fra deg, Victor. <<l

Skrevet

Tenker caddis eller daddy. Hva trenger dere? Døgnfluer gidder jeg ikke binde for det er så kjedelig å binde.. ;D

Sant nok . . . Dritten er at det er de fluene man trenger flest av man blir fortest lei av å binde  ;)

Mine baetis duns er en krysning mellom baetis og gresshoppe, så de skiller seg garantert ut fra alt dere har fra før  ;D

Skrevet

FLuering på gang, folkens! Flere som vil være med? <<l

Jeg kommer til å knyte mellomstore daddyer. :)

Redigerer inn hva folk vil binde i første innlegg for ordens skyld.

Skrevet

Konge, to nye deltagere! <<l

Jeg satte overskrifta til "åpent tema" så tanken var at man kunne binde etter eget ønske. Greit for alle sammen?

Skrevet

Konge, to nye deltagere! <<l

Jeg satte overskrifta til "åpent tema" så tanken var at man kunne binde etter eget ønske. Greit for alle sammen?

Fin-fint  <<l

Håper ikke tidsfristen blir for stram heller, for her er ikke bindeutstyret funnet frem enda  :P

Gjest Terje Refsahl
Skrevet

Jeg slenger meg med hvis det fortsatt er ledig plass.

Lager noen spente spinnere med oppbundet hackle hvis ingen andre har tenkt samme tanke :D

Terje

Skrevet

Jeg slenger meg med hvis det fortsatt er ledig plass.

Lager noen spente spinnere med oppbundet hackle hvis ingen andre har tenkt samme tanke :D

Terje

Selvfølgelig er det plass! :D

Skrevet

Terje er med og da er vi åtte stykker så langt. Greit tall det, eller!? :)

Hva tenker dere om antall fluer?

Geir og Victor, hva skal dere binde?

• Opprett ny...