Guest Unknown User Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Har ikke sett denne før nå, MEEEEEN, er det helt føkka for seint å slenge seg med? Helt greit hvis så.
Alexander Røisland Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Er ikke trådstarter men deltager. Greit for meg men bestemmer ikke.
Kim W Posted January 8, 2014 Author Report Posted January 8, 2014 Sleng deg på, Fredriko! Ei flue ekstra klarer vi å få til frem mot 15 februar.
-Lars- Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Hvor mange er vi nå ? Må snart gå til innkjøp av flere kroker
Guest Unknown User Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Hva skal jeg binde? Hvis du trenger noen ekstra kroker -Lars- så kan jeg sende over et par.
-Lars- Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Hva skal jeg binde? Hvis du trenger noen ekstra kroker -Lars- så kan jeg sende over et par. Neida, har så det holder Men jeg ser gjerne at jeg slipper å binde mye mer enn 10 stk baetis, så jeg håper ikke fler melder seg på nå
Guest Unknown User Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Da blir det et svenskt bidrag fra meg. En jålete frisørmygge i #17. Er i gang og lager da også en bonus til initiativtaker.
-Lars- Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Vet ikke hvordan det ligger an med dere andre treigskaller, men jeg har da forlengst 10 stk ferdige baetiser her . . . Har kommet ut av tellinga på hvor mange som er med, men håper å slippe å binde 10 til
Guest Unknown User Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Vet ikke hvordan det ligger an med dere andre treigskaller, men jeg har da forlengst 10 stk ferdige baetiser her . . . Har kommet ut av tellinga på hvor mange som er med, men håper å slippe å binde 10 til Det er ikke lov å plukke de som ble til overs fra fjorårets boks ...
-Lars- Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Vet ikke hvordan det ligger an med dere andre treigskaller, men jeg har da forlengst 10 stk ferdige baetiser her . . . Har kommet ut av tellinga på hvor mange som er med, men håper å slippe å binde 10 til Det er ikke lov å plukke de som ble til overs fra fjorårets boks ... Pokker, også ! . . . De ble jo så fine etter litt damping og noen runder i tørketrommelen
Alexander Røisland Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Er i gang med X- Caddis'ene, men vet jammen ikke om jeg tør å sende dem avgårde! Stygt redd for at de faller igjennom hos proffene Jaja, de har fisket godt for meg i alle fall
Guest Terje Refsahl Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Mine ble sendt på fredag Terje
Victor P Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Er i gang med X- Caddis'ene, men vet jammen ikke om jeg tør å sende dem avgårde! Stygt redd for at de faller igjennom hos proffene Jaja, de har fisket godt for meg i alle fall Hvis du ville fisket med de selv, så er det ikke noe å tenke på Mine ble ikke så pene de heller, for de skal fiskes med
Vidar Langerud Posted January 12, 2014 Report Posted January 12, 2014 Jeg er ferdig, og har gjort meg ferdig med evt. neste fluering også. ;-) ;-) Rekker vel ikke posten i morgen, men kanskje på tirsdag. Sendt
-Lars- Posted January 13, 2014 Report Posted January 13, 2014 Jeg er ferdig, og har gjort meg ferdig med evt. neste fluering også. ;-) ;-) Rekker vel ikke posten i morgen, men kanskje på tirsdag. Sendt Er det bare å gå på Posten og si at man har noen fluer som skal til "Tørrfluering - Åpent tema", eller må man ha en konkret addresse ? Den har isåfall gått meg hus forbi . . .
Kim W Posted January 13, 2014 Author Report Posted January 13, 2014 Adresse fåes på PM for de som er ferdige. Terje sine har ankommet og det er bare å glede seg til flotte spinnere!
rusvens Posted January 13, 2014 Report Posted January 13, 2014 Hei. Legger dere ut bilder av disse flotte fluene i etterkant, slik at vi andre kan nyte kunstverkene også Mvh Rune
Vidar Langerud Posted January 13, 2014 Report Posted January 13, 2014 Jeg er ferdig, og har gjort meg ferdig med evt. neste fluering også. ;-) ;-) Rekker vel ikke posten i morgen, men kanskje på tirsdag. Sendt Er det bare å gå på Posten og si at man har noen fluer som skal til "Tørrfluering - Åpent tema", eller må man ha en konkret addresse ? Den har isåfall gått meg hus forbi . . . Dette bør de ha oversikt over på posten, ihvertfall hvis du sier at de skal til Waffern.
Sondrefly Posted January 14, 2014 Report Posted January 14, 2014 Mine bidrag er snart bundet og klare for en liten reise! kun et par gjenstår, men tenkte det kunne være ålreit og legge ut et bildet av selve fluene Et mønster som hovedsakelig er tenkt til fiske på island, hvor stående myggklekkere ofte er å finne, men den har gjort meget bra resultater her hjemme også! cdc kaoset rundt thorax er der for å holde flua flytende oppreist Håper dere liker dem! [attachimg=1]
Kim W Posted January 14, 2014 Author Report Posted January 14, 2014 Nice, Sondre! De ser meget giftige ut og det blir kult å teste ei.
Guest Unknown User Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Da er frisørmyggene ferdige. Jeg skal ta en gjennomgang og se om jeg må bytte ut noen av dem. Ser ved en rask kikk at cdc er ujevn på noen av di. Dette er fluen for dere som ikke hørt om frisørmyggen. Det er en myggklekken som henger i cdc i flaten. Jeg har gjort en liten modifikasjon og lagt til en vingutvikling. Den ser ikke så bra ut på bildet. Ser bedre ut live og i vannet. Den er bundet på en #17 TMC 212y.
Victor P Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Waffern, kan du sende meg adressen din, så skal jeg se om jeg får surra meg til å sende de før helga.
Sondrefly Posted January 15, 2014 Report Posted January 15, 2014 Takk, Waffern! Flott flue swedeElvis! Send gjerne adressen til meg så sender jeg på fredag!
Recommended Posts