Gå til innhold

Tørrfluering - Åpent tema.


Kim W

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

X-Caddis'ene er sendt ;D

Dere får bære over med meg folkens, antagelig mye å sette fingeren på. Konstruktiv kritikk ønskes ;)

Fluene er bindt på TMC 102y str 15, lys olive Fly-rite dubbing, olive bindetråd og rådyr- hår. Er ikke satt inn med flytemiddel, det får dere velge sjøl. Velger man å bare sette inn vingen, ligger den enda dypere. Som regel dypper jeg hele i dry-dip, men det er opp til dere. Flua har fisket bra for meg, så den første gang i "Fluebinderens Bibel" av Barry Ord Clarke. Har nok et mindre hode på flua enn mange ville hatt, men tror kanskje ikke det har så mye å si. Synspunkter på det?

Gleder meg til å se de andre fluene <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-Caddis'ene er sendt ;D

Dere får bære over med meg folkens, antagelig mye å sette fingeren på. Konstruktiv kritikk ønskes ;)

Ikke noe å bekymre seg over . . .

Den eneste som kan komme med noen kritikk av betydning er fisken; tar den flua så spiller det liten rolle hva andre måtte mene om den  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å forsikre meg, før fluene postes : Er det slik at vi er 10 stykker, slik at jeg ikke driter meg ut med å sende for få fluer ?

Har ihvertfall lagt tilside 10 stk, samt ei bonusflue til waffern, og disse går i posten i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er fluene postet. Hadde egentlig tenkt å kjøre over til andre siden for å sende de sammen med Lars sine for å spare litt penger på portoen, men han skal jo alltid være så tidlig ute!!   ;-)     ;-)

Sendt

Synd og skam, for her kunne du virkelig spart noen kroner  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten oppdatering. Det har kommet inn flere sendinger de siste dagene og

de jeg har mottatt fluer fra foreløpig er følgende :

Terje

Swede

Alexander

Brumund

Geir J.

-Lars-

NetjoN

Sondre

Jeg må si meg imponert over surringa deres, karer! Her er det jaggu meg mye bra fluer, bare å glede seg! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...