Victor P Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Nå skal jo Sondre ta myggklekker, så kanskje kjedelig å ha to av det?! Voksen mygg? Kanskje litt kjedelig... Bille kanksje?! Eller en vulgata klekker?! Åpen for det meste, klar til å feste... eller noe i den retningen
Kim W Posted January 3, 2014 Author Report Posted January 3, 2014 Da noterer jeg bare "flue" på Victor.
Victor P Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Hihi! Greit! Da blir det kunstneriske fluer inspirert av Salvador Dali. Ingen blir like for å si det sånn!
-Lars- Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Når skal dette være sendt? Forhåpentligvis er frist ca 30. april
Fluehue Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Er det mulig å få være med eller er jeg seint ute her nå?
Kim W Posted January 3, 2014 Author Report Posted January 3, 2014 Der er alltids plass til ein tell veit du.
Fluehue Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Har herrene noen ønsker eller skal jeg bare smelle sammen noen vakre kreasjoner ha ha
Roger Enger Lie Posted January 3, 2014 Report Posted January 3, 2014 Mulig å slenge seg med fortsatt? Bidrar med en svømmende vårfluepuppe
Kim W Posted January 4, 2014 Author Report Posted January 4, 2014 Heng deg på, Roger, 10 er et fint og rundt tall for en ring. Da trur jeg vi sier det er bra med folk. Førstemann til 20 fluer vinner en wobbler!
Fluehue Posted January 4, 2014 Report Posted January 4, 2014 Hvor mange binder mann til hver? Kan noen gi en kort forklaring på hvordan dette fungerer, aldri vært med i ring før
-Lars- Posted January 4, 2014 Report Posted January 4, 2014 Hvor mange binder mann til hver? Kan noen gi en kort forklaring på hvordan dette fungerer, aldri vært med i ring før Man binder ei flue til hver . . . Det er vel ikke uvanlig å sende med ei bonusflue til initiativstager, altså den som tar på seg ansvaret med å fordele fluene til de som er med, i dette tilfellet waffern, vil jeg tro. Når du sender fluene dine så legger du også med et frimerke til retursending
Alexander Røisland Posted January 4, 2014 Report Posted January 4, 2014 Det høres ut som en grei plan, da sendes 10 fluer til Waffern etter hvert. Når er fristen Waffern?
Kim W Posted January 4, 2014 Author Report Posted January 4, 2014 Tja.. si det. Om noen har et forslag på frist så kom gjerne med det. Jeg binder såpass med fluer om dagen att for meg spiller det ingen rolle. Men det trenger jo ikke være en hastesak.
Sondrefly Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Er med på den datoen jeg! Sent from my iPhone using Tapatalk
Vidar Langerud Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Går bra med både 15. og 16. februar for meg. :-) Sendt
Fluehue Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Hva med noen små 2.gen baetiser/ baetis klekkere? Er det noe som kunne være av interesse eller blir det for kjedelig. Jeg vil jo ikke komme med noe dårlig bidrag heller Dette er jo ganske små saker som i alle fall jeg synes det kan være en utfordring å binde. Jon
Kim W Posted January 6, 2014 Author Report Posted January 6, 2014 Ingen bidrag er dårlige bidrag. Du kan knyte palmer om du vil. Bind noe du liker, kanskje du har ei flue som er litt ekstra spesiel for deg?
Fluehue Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 Ingen bidrag er dårlige bidrag. Du kan knyte palmer om du vil. Bind noe du liker, kanskje du har ei flue som er litt ekstra spesiel for deg? Den er grei
Recommended Posts