Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå skal jo Sondre ta myggklekker, så kanskje kjedelig å ha to av det?!

Voksen mygg? Kanskje litt kjedelig...

Bille kanksje?! Eller en vulgata klekker?!

Åpen for det meste, klar til å feste... eller noe i den retningen

• Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Heng deg på, Roger, 10 er et fint og rundt tall for en ring. <<l

Da trur jeg vi sier det er bra med folk. Førstemann til 20 fluer vinner en wobbler! ;D

Posted

Hvor mange binder mann til hver? Kan noen gi en kort forklaring på hvordan dette fungerer, aldri vært med i ring før :P

Man binder ei flue til hver . . . Det er vel ikke uvanlig å sende med ei bonusflue til initiativstager, altså den som tar på seg ansvaret med å fordele fluene til de som er med, i dette tilfellet waffern, vil jeg tro.

Når du sender fluene dine så legger du også med et frimerke til retursending  :)

Posted

Tja.. si det. Om noen har et forslag på frist så kom gjerne med det. Jeg binder såpass med fluer om dagen att for meg spiller det ingen rolle. Men det trenger jo ikke være en hastesak. :)

Posted

Hva med noen små 2.gen baetiser/ baetis klekkere? Er det noe som kunne være av interesse eller blir det for kjedelig. Jeg vil jo ikke komme med noe dårlig bidrag heller :(

Dette er jo ganske små saker som i alle fall jeg synes det kan være en utfordring å binde.

Jon

Posted

Ingen bidrag er dårlige bidrag. Du kan knyte palmer om du vil. Bind noe du liker, kanskje du har ei flue som er litt ekstra spesiel for deg?  :)

Posted

Ingen bidrag er dårlige bidrag. Du kan knyte palmer om du vil. Bind noe du liker, kanskje du har ei flue som er litt ekstra spesiel for deg?  :)

Den er grei :)

• Create New...