Eirik Rusten Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Kan man anta at poseringsbildene på ffs blir tatt til neste nivå som her? http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/denis-rouvre-fishlove-ad-campaign Eirik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demir Ligonja Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Forstyrrende bilder Men kan jo alltids starte en ny trend. Skal ha disse bildene i bakhuet til kommende sesong xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim W Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Likte spesielt godt det bilde av han karen som fingerpuler den silda i kjeften. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul West Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Hahahaha, jeg dauer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
simen corneliussen Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Kan bli morsom om denne tråden utvikler seg i løpet av sesongen ja ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lars- Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Gud bedre . . . Det der er noe av det kleineste jeg har sett Nei, takke meg til stanga over nakken og påklistret fårete smil fremfor dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Kan man anta at poseringsbildene på ffs blir tatt til neste nivå som her? http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/denis-rouvre-fishlove-ad-campaign Eirik Ett lite sprsmål som dukker opp er, hva søker man egentlig på for å finne en slik side?? . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted January 18, 2014 Author Report Share Posted January 18, 2014 Ett lite sprsmål som dukker opp er, hva søker man egentlig på for å finne en slik side?? . . Hehe, godt spørsmål. Fant det på Akvaforum på Facebook Eirik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts