Gå til innhold

Tips til gave ønskes.


blomsten76

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har lenge sett etter en bursdagsgave til min mann,som er en aktiv fluefisker.

Han har en del utstyr,så er vanskelig å komme på noe han ikke har. Men alltid noe man trenger og ønsker seg har jeg forstått. ;) Så jeg tar sjangsen på å spørre dere her inne om hjelp.Håper dere kan komme med tips?

(han er ikke noe god på data,så han er ikke inne på denne siden.Det har jeg sjekket  ;D )

Hva hadde dere ønsket dere? Hva får en aldri nok av? Tips til en god fluefiskestang mottas med takk også.

Gjerne linker til nettsider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!  Bra initiativ, og velkommen skal du være!

For letthets skyld, hva slags fiske bedriver han, ørret innlands, sjøen, gjedde, laks osv?

Noe om hva han foretrekker gjør jungelen av utstyr litt mindre.

Og hvorfor ikke kombinere?  Du virker som en snill person, og har sikkert fortjent en tur selv? Overrask ham med en felles tur der du kan trives, og han kan fiske? En solskinnstur til varmere strøk nå i vinter? Eller gå sammen med hans kompiser, gi gubben et gavekort pålydende 2-3 uker konefri  ;D En rundtur i norge er gull verdt.. uansett, mye å finne på.

Ellers er jo en ny vadebukse av det dyrere slaget en vinner (om han trenger)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det glemte jeg å skrive;) Han fisker som oftes etter ørret/laks/harr tror jeg.. :-\ I små vann og elver.

Reiser på mange fisketurer iløp av året. Hoveduren går til Rena sammen med kompiser.  :)

Men du ga meg en ide om en turer her i norge..Så tusen takk :) skal søke litt! Og vadebukse har han nettopp kjøpt seg! Noen bra fluestenger å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...