Tony Pedersen Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Har noen fisker over 2 kg nå, men det ble ikke tatt noen bilder.. For de som har fått fin fisk, kjør på med bilder og noen ord om flue etc etc.. Skitt sjøørretfiske i 2014! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian L Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 da åpner jeg ballet (igjen) frekt og freidig! denne ble tatt i januar på ekstremt lavt (og klart vann) ved favorittstrømmen min. -4*C og 6m/s nordøst. veide inn på 2,5kg. tatt på lakserosa craftfur/cdc reke str6 med masse bling. [attach=1] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted March 1, 2014 Author Report Share Posted March 1, 2014 Jah Hva skrev jeg forrige gang Grattis med flott fisk <<l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unknown User Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Flott fisk Stian! Denne tok meg akkurat over grensa, både hva gjelder dato og vekt. 5 januar, 2.2 kg på en grå pattegris, tynt dresset fra en av Tony sine fluebokser. Det blåste utrolig mye og denne fant jeg i en lun liten bukt med sjokofarget vann. (Har fortsatt kvar en eller to av dem. Magiske) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted March 1, 2014 Author Report Share Posted March 1, 2014 Tøft! Ja de grisene du fikk var av den gode sorten Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Gullaksen Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Grise lekker fisk Sweed!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian L Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 det der er en vakker fisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Smerud Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Tok denne på mandag. 2,5 kg på reke inne på grunt vann. Ikke smellfeit akkurat, men i god kondisjon 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gard R Schaug Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Flott fisk Alexander - grattis! Gard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frosorensen Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Grattis Alex:-) Ikke hverdagskost det der. Good times!!!! Frode S 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erland L Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Et lite bidrag i år også. Strøk akkurat over 2kilos-streken på vekta. Tatt på rosa cdc reke på gromplassen.... Mvh Erland 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trebor Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 2,4 kg tatt på Rusty Frede. 2,5kg tatt på Teppesild. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Se der ja! Gratulerer med flotte fisker! Godt å se noen skikkelige gromørreter! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymze Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Flotteste fiskene ever! Gratulerer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted November 21, 2014 Author Report Share Posted November 21, 2014 Hadde glemt denne tråden, etter en god stund borte fra Ffs Men kjør på da, sleng ut vakker fisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted November 21, 2014 Report Share Posted November 21, 2014 Håper å kunne legge ut bilde på denne tråden etter tur i morgen. Hadde gjort seg det. Men vi får nå se. Gøy å se at det finnes større fisk også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Christian Eggen Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Tok denne litt tidligere i høst. 4,1 Litt uvirkelig 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 Den var strøken da!! Gratulerer! Kan jeg spørre hvor i landet du fikk den og på hvilken flue Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Christian Eggen Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Takk Hurum. den tok ei lettdressa reke. Uv icedub og speyhackle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Pedersen Posted November 23, 2014 Author Report Share Posted November 23, 2014 Åhh Rett over dammen det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ymze Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Steike, så fiskesugen jeg blir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Flott fisk! Godt å se at det svømmer noen sånn rundt. Hører om noen sånne og større hvert år. Målte du lengden på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle L Posted November 23, 2014 Report Share Posted November 23, 2014 Grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts