Gå til innhold

ørret på tørt?


Jarle

Anbefalte innlegg

Etter fjorårets pers med første ørret på tørt første uken i februar har jeg i år satt meg som mål å få første i løpet av januar. var ute en tur idag, men isen hadde desverre ikke gitt helt slipp enda :(.Det var derimot fjærmyggklekking så nå er det ikke lenge før morroa begynner. Er det noen som har fått på tørt i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote]

Har et isfritt vann her nå, men har ikke sett noe vak der enda. Kanskje i morgen. Hvem blir først Jarle...

hehe!!!! må henge i her skjønner jeg!!!må kanskje la studiene vente litt denne uken da.....huff og huff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Fikk mine første ørreter på tørrt i dag. 3 stk på tørrt og 4 på nymfe. Største fisk var kanskje 4hg. Hva sier du Jarle;) Flytte til Sunnmøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine første ørreter på tørrt i dag. 3 stk på tørrt og 4 på nymfe. Største fisk var kanskje 4hg. Hva sier du Jarle;) Flytte til Sunnmøre?

 

Wow... skulle ut å prøve idag selv, men siden det var like vått i luften som i vannet så gikk det ut med høye kneløft. Men satser på nytt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis! =D> får bøye meg i støvet denne gangen.kunne se hvordan isen ble tynnere og tynnere ettersom dagene gikk. smilet økte proposjonalt med temperaturøkningen.....og så kom kulda og snøværet..snakk om slag i trynet.Det kommer en ny januarmåned til neste år. Men først en ny sesong med nye oppturer og nedturer :D

Sunnmøre :-k ......hmmm noe å tenke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...