Gå til innhold

Simms Rivertek


Knut M

Anbefalte innlegg

Har tenkt å anskaffe meg en vadejakke for en gangs skyld og tenker da på en Simms Rivertek, og lurer på om noen har hørt noe om den?

 

Lurer også på om noen vet om amerikanske forhandlere som kan ha mulighet til å selge denne jakken billig. ;)

 

Fikk sånn halvveis svar om at jeg ikke blir innkalt til militæret, så da må det satses litt på fiske denne sommeren. 8)

 

Mvh, Knut Marius Steen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv bestilt denne jakka fra Bob Marriotts i usa, da jeg mener det er galematias å kjøpe Simms-klær med de prisene man opererer med her til lands !

RiverTek jakka koster vel ca 4500kr her til lands, mens pris i usa tilsvarer ca 2500kr :shock:

Selv om vi blir flådd så fort pakka krysser norske grenser, kommer man mye billigere ut enn om man skulle handle i norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest AndreBrun
Har tenkt å anskaffe meg en vadejakke for en gangs skyld og tenker da på en Simms Rivertek' date=' og lurer på om noen har hørt noe om den?

[/quote']

 

Hei. Simms RiverTek- jakka er et funn hvis du liker reine linjer.

Jeg synes den virker helt topp, og driver og "går den inn" nå til sesongen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun
Liten avsporing her. Men når kommer neste filmen din Andre?

 

Hei, den kommer vår 2007 - om ca. ett år altså.

Jeg vet det står "kommer snart" på sidene mine :oops: , men planen har hele tiden vært å gi den ut til neste år altså. Blir forresten en litt anerledes film, og får vi det slik vi vil så kommer det til å bli veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Rivertek-jakka har virkelig fått kjørt seg nå, for her har det bøttet ned i snart 3 uker !

Jakka er akkurat så god som ei jakke til den prisen bør være, altså helt konge ;)

Jeg for min del liker ikke jakker der ryggen ender helt oppunder skuldrene, og med digre lommer som buler ut over alt, så dette er den perfekte jakka for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk jakken idag på døren faktisk etter at pakken ble sendt lørdag fra USA.

 

Førsteinntrykket er at den kjennes utrolig lett og behagelig ut. Og at den ser jo faktisk ut som en ganske kul normal jakke om man tar bort den ene dutten til å feste fluer i og den retraktor tingen.

 

Så denne jakken gleder jeg meg til å teste ut de nærmeste dagene ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...