Gå til innhold

Fiskeferie


Anbefalte innlegg

Dama mi gav meg nettopp frikort fra en uke hos svigers neste uke. Dette er like med at jeg har 10 dager som jeg kan gjøre hva jeg vill på. Og det bli jo fisking det :)

Så, på torsd pakker jeg og en venn bilen og drar!

 

Men hvor skall vi dra? Det skal fiskes elv, det er egentlig kravet.. (Gerne ikke lenger en 6tim i bil fra oslo)

Liker små skogselver og kano til transport kan vare aktuellt.

 

Tenkte dra mot Rena og småelvene rundtom der, liker meg godt der da man har litt og velge på.

Men om det er noen vennlig sjel som har noen tips på andre steder som kan vare verdt og utforske, så settes det det veldig pris på det.

 

Blir veldig glad om noen gidder svare, her eller på PM.

God sommer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi gav meg nettopp frikort fra en uke hos svigers neste uke. Dette er like med at jeg har 10 dager som jeg kan gjøre hva jeg vill på. Og det bli jo fisking det :)

Så, på torsd pakker jeg og en venn bilen og drar!

 

Men hvor skall vi dra? Det skal fiskes elv, det er egentlig kravet.. (Gerne ikke lenger en 6tim i bil fra oslo)

Liker små skogselver og kano til transport kan vare aktuellt.

 

Tenkte dra mot Rena og småelvene rundtom der, liker meg godt der da man har litt og velge på.

Men om det er noen vennlig sjel som har noen tips på andre steder som kan vare verdt og utforske, så settes det det veldig pris på det.

 

Blir veldig glad om noen gidder svare, her eller på PM.

God sommer!

Din heldige jævel... Lykke til med turen : )

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt obs på flom om dere tenker å fiske i østlandsområdet.

Hvis varmen kommer for fullt nå, så er jeg redd mange elver vil gå flomstore ei stund fremover, da det er enormt mye snø igjen i fjellene mange steder.

Tisleia kan være bra på denne tida :-)

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips her og på PM, veldig snillt av dere. Er fortsatt ikke helt sikker på hvor vi drar. Men det blir bra uansett. Første reale turen siden jeg fikk barn for nesten 2 år siden. Og med en barndomsvenn jeg ikke ser så ofte lenger, da blir det bra. :)

Høres veldig bra ut :-)

Finn et sted med vakre omgivelser, så blir det bra uansett fiskeuttelling ;-)

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å kuppe tråden, men spørsmålet mitt er forsåvidt relevant for trådstarter også:) 

Vi er en gjeng som har siktet oss inn på Unsetåa og skal fiske i elva og området rundt fra og med førstkommende mandag. Noen som har status på elva eller andre elver i nærheten?

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...