Gå til innhold

Snøre til Vision 3Zone 9" #6


t-bjo

Anbefalte innlegg

Jeg har en 6-delt Visionstang jeg tenkte å bruke til litt variert fiske på fjellet, sjøørret osv. Har et Guideline Presentation til stanga, men skjønner at det antagelig ikke er noe bra allroundsnøre.

Er det noen som har et bra snøre å anbefale, og er det noen som har erfaring med stanga? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et snøre som passer meg som uerfaren? Jeg ser at noen anbefaler Vision Presentation, kan dette være noe?

Er dette en grei stang å bruke, eller har jeg kjøpt katta i sekken? Fikk den til halv pris.

Er ganske fersk i gamet, så jeg har ikke så mye erfaring. Har en annen stang i klasse 8. Denne har jeg brukt til laksefiske. Fikk to lakser samme dag, på 3 og 7 kg. Dette er mine to første og foreløpig eneste fisker på flue.( På den eneste fisketuren jeg fikk meg i fjor.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Beiarlaks????

Ser du er ifra Bodø, dra innom til Løvold. De gutta har god peiling og kan anbefale deg et snøre som passer til ditt formål.

Har brukt de flere ganger og de har liggende flere snøretyper som du får prøve hvis du vil det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kanskje vi møtes der!! Jeg har brukt et Tricast snøre fra Guideline i flyt til min #6-7 stang. Har brukt det mest til sjøørret, men har også prøvd det etter ørret i vannet og faktisk etter Beiar laksen. Det er et snøre jeg absolutt kan anbefale til "allround" fiske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...