Gå til innhold

Villmarksmesse i Vikingskipet


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Er det noen som skal på villmarksmessa i Vikingskipet til helga???

 

Har vært med på å sette opp messa, det var et j..... slit :? , men nå gleder jeg meg som en unge. Det er alright å sjekke ut litt gadget rett før sesongen starter. Få testa noen stenger og sjekke ut litt utstyr jeg slett ikke trenger.......... ja også sitte på messa å binde litt fluer da, og prate med andre som er like gærne som en sjøl.......... laugh.png' alt=':lol:'>

 

Terje Refsahl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre
Er det noen som skal på villmarksmessa i Vikingskipet til helga???

Jepp! Vi skal vel alltids få diskutert litt harrfiske og annen moro, tenker jeg. laugh.png' alt=':lol:'> :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det ser jeg frem til Erik. laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

 

Er det noen som skal på villmarksmessa i Vikingskipet til helga???

Jepp! Vi skal vel alltids få diskutert litt harrfiske og annen moro' date=' tenker jeg. laugh.png' alt=':lol:'> :D[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Oh, shit!!! håper du tar med fela :-({|= og ikke :smt067

laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

 

 

 

Er det noen som skal på villmarksmessa i Vikingskipet til helga???

Jepp! Vi skal vel alltids få diskutert litt harrfiske og annen moro' date=' tenker jeg. laugh.png' alt=':lol:'> :D[/quote']

 

I`ll Be There!!!! :smt066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh' date=' shit!!! håper du tar med fela :-({|= og ikke :smt067

laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

 

 

 

Er det noen som skal på villmarksmessa i Vikingskipet til helga???

Jepp! Vi skal vel alltids få diskutert litt harrfiske og annen moro' date=' tenker jeg. laugh.png' alt=':lol:'> :D[/quote']

 

I`ll Be There!!!! :smt066

 

Du får velge våpen du så stiller jeg med det! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre
Oh' date=' shit!!! håper du tar med fela :-({|= og ikke :smt067

laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> [/quote']

Hvis Lars Magne tar med :-({|= og har tenkt å bruke den, så kan du banne på at jeg tar med både :smt071 og :smt067

 

laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...