Gå til innhold

Staffan`s nye CD rom!!!!


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Jeg har akkurat kommet hjem fra release party`et til Staffan Lindstrøms nye cd rom. Vi fikk gleden av å se igjennom deler av cd rommen og jeg må bare ta av meg hatten (hvis jeg hadde en hatt) for denne produksjonen. Jeg tror jeg med rette kan si at den er enestående i sitt slag her i landet og muligens også utenfor landets grenser.

 

Tilsammen er det 320 sider med stoff (640 hvis du tar med den engelske versjonen). Jeg kan også si at du trenger slett ikke være Rena fisker for å ha utbytte av dette, og at det er en fantastiks reklame for Åmot og Østerdalen. Det er også dirkete linker til andre sider, så hvis du er nettilkoblet kan du gå rett inn på noen sider på internett.

Det finnes i tillegg til utallige bilder, også en del små filmsnutter.

 

Jeg kunne sagt veldig mye her, men overlater til de som måtte ønske det å selv se igjennom denne cd rommen.

 

Vil bare til slutt gratulere Staffan med en fantastisk jobb, dette må ha tatt vanvittig mye tid og ressurser. Helt utrolig godt jobba. Han fortalte selv at han har brukt et partre tusen timer på dette prosjektet og når du ser materiale så er ikke det vanskelig å forstå.

 

 

Legg merke til den lille oppfordringen nede i hjørnet på cd rommen, ikke hver dag en finner slik på en cd..........

 

Til de som måtte bruke tiden på å lete etter feil og mangler ved denne cd rommen, de finnes helt sikkert men bruk heller tiden på å lage noe liknende selv.

 

CD rommen kan som tidligere nevnt fås ved å hendvende seg til Åmot kommune, Åmot elvelag eller på messa i Vikingskipet nå i helga.

 

JEG HAR LAGT INN ET PAR BILDER TIL ANLEDNINGEN!

 

Terje Refsahl!

post-0-13949846488281_thumb.jpg

post-0-13949846488674_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også vært flott hvis noen gadd å sende herligheten til NZ for meg. Jeg dekker selvfølgelig porto. Jeg elsker Østerdalen!

 

Hallo Tore!

 

Jeg sitter på et knippe av dem som Flyfishing&Adventure har fått til utdeling, send meg adr din så skal du se at vi får sendt den til deg ;)

 

Ellers så er jeg ening med Terje,det er en vanvittig jobb som er lagt ned i dette. Takk til de som har vært involverte, som gidder og lage slik.

 

Var en kjempekveld med mye intr temaer som ble tatt opp.

 

Jan Erik Lund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...