Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Jeg har flyttet til Åndalsnes å har hatt en god del turer ute å fisket. Men det har ikke blitt en eneste sjøørret, men fått to torsk som bikka 5 kg. Noen som har noen gode plasser å dele?

Posted

Hei Jonas. Dama er fra isfjorden så har vart rundt der endel.

Strekket mellom nes og isfjorden kan vare brukbart. Fint og kjøre med bil og se etter vak :) Har fått noe fisk i innfjorden og. Ellers så har jeg vart på andre siden fra Isfjorden og veien ut mot Molde.

Posted

Enig. Bra strekke der. Samt utover på sørsiden av fjorden mot Innfjorden. Må kjøre ut Innfjordstunnelen så tilbake på gamleveien for å komme ned til sjøen. Tas mye SØ på dorging langs land der. En del ok steder for fluefiske der. Husk synkeline det er dypt langs land.

• Like 1
  • 4 weeks later...
Posted

Nei, dessverre ikke. Har vært ganske mye ute, både mellom nes og isfjorden, videre forbi isfjorden, ved campingen på eidsbygda, utsiden av eidsbygda og ved rauma ullvare. Ikke så mye som èn sjøørret å se eller få.

Så om du har noen spesielle plasser å anbefale tas de i mot med takk. Også får du si i fra om du er i området, så kan vi ta en fisketur sammen :)

• 2 months later...
Posted

Når jeg fisket i de områdene fikk jeg en del SØ rundt Saltkjelsnes Camping, rundt hensøran og fjære sjø var det beste i havet husker jeg. og i de strømmene var det alt fra flatfisk til laks å få i min tid. Brukte synkeline mye rundt campingen og intermediate i havet. 

• Create New...