Gå til innhold

"Nye" guideline liner


dryhunter

Anbefalte innlegg

Diameteren på linene har jeg ikke målt, det er ikke sånt jeg bryr meg så mye om når jeg tester liner eller fisker med dem. Jeg er mer opptatt av hvordan de er å kaste med og oppførsel i lufta etc.

Nei de er ikke lettere, det er annen type coating som sørger for dette. Flyteegenskaper handler også om kjemi.

Hehe hvis du kan kan få to legemer med eksakt samme vekt og volum til å flyte forskjellig så ringer du meg sporenstreks. Da sitter vi på noe som kan gjøre oss svært rike. Da har vi tilbakevist fysiske lover og det må være begynnelsen på noe stort.

Meg bekjent har ingen til nå klart å motsi Arkimedes. Heller aldri hørt om noen som har klart å oppheve tyngdekraften ved hjelp av kjemi.

.

Endret av Ruffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvis du kan kan få to legemer med eksakt samme vekt og volum til å flyte forskjellig så ringer du meg sporenstreks. Da sitter vi på noe som kan gjøre oss svært rike. Da har vi tilbakevist fysiske lover og det må være begynnelsen på noe stort.

Meg bekjent har ingen til nå klart å motsi Arkimedes. Heller aldri hørt om noen som har klart å oppheve tyngdekraften ved hjelp av kjemi.

.

Regner med at coating trekker noe vann? Kanskje noen mer enn andre? Hvis en type coating trekker mer vann enn en annen type vil vel denne da også etter litt bruk bli tyngre, og ha en dårligere flyteevne? Bare tenker høyt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Må bare skryte litt av den nye Presentation lina! Brukt den på fisketur å ei snau uke i kombinasjon med en Nexus i klasse 4.. Helt nydelig kombinasjon..! Litt "stiv" i begynnelsen, men mykner etter noen timer med fiske. Minne er omtrent ikke eksisterende. Slår over alt fra palmer mygg til store danica fluer lekende lett på kort og lang avstand. Rett og slett en ny favoritt til nærfiske  <<l

 

Også litt skryt til Gero/Posten, som leverte bestillingen dagen etter jeg plasserte ordren!  <<l

Endret av 9ls1
  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...