Gå til innhold

Den store skjelven.


Ruffen

Anbefalte innlegg

Det er rare greier dette her. Det må jeg kunne få lov til å si.

Jeg fisket en elv i går i sammen med en knakende trivelig ung kar. Vi fant til slutt en fin fisk som var oppe å viftet med halen så ufattelig vakkert. Det var min tur og jeg lusket i posisjon.

Jeg fyller snart 41 år (Dvs at jeg er i min abselutt beste alder) og har fisket til tider meget intenst i fra fem års alderen.

Fisket med flue i fra 14-15 års alderen. Så det har da blitt noen ørreter.

Jeg fikk helt fullstendig skjelven, på grensen til panikk. For en deilig følelse. Det er lenge siden jeg har kjent blodet bruse så intenst i årene. Jeg rota det til. Kanskje ikke så rart med det adrenalin innholdet i blodet som jeg hadde da.

Det er så fint å kjenne litt på dette av og til. Det er dette som er grunnen til at man aldri blir lei selv om man aldri blir blandt blandt de beste.

  • Lik 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det ganske så utgjort at når man er virkelig giret, og skikkelig i jaktmodus og adrenalinet bobler så kløner man det til på en eller annen måte.

Husker forøvrig når jeg fisket mye laks, og første laksen for sesongen satt, og under det første tunge utraset så var det 100. % fokus på å forhindre knærne i å klappe sammen. Det gjentok seg hvert år. Første laksen og adrenalinet ga gummiben.

Adrenalin og instinkter har en merkelig virkning på kroppen!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rare greier dette her. Det må jeg kunne få lov til å si.

Jeg fisket en elv i går i sammen med en knakende trivelig ung kar. Vi fant til slutt en fin fisk som var oppe å viftet med halen så ufattelig vakkert. Det var min tur og jeg lusket i posisjon.

Jeg fyller snart 41 år (Dvs at jeg er i min abselutt beste alder) og har fisket til tider meget intenst i fra fem års alderen.

Fisket med flue i fra 14-15 års alderen. Så det har da blitt noen ørreter.

Jeg fikk helt fullstendig skjelven, på grensen til panikk. For en deilig følelse. Det er lenge siden jeg har kjent blodet bruse så intenst i årene. Jeg rota det til. Kanskje ikke så rart med det adrenalin innholdet i blodet som jeg hadde da.

Det er så fint å kjenne litt på dette av og til. Det er dette som er grunnen til at man aldri blir lei selv om man aldri blir blandt blandt de beste.

Glimrende. Minimalistisk. Jeg rotet det til. Skjønte alt. Topp fremstilling.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...