Bounce Posted June 18, 2016 Report Posted June 18, 2016 (edited) Selger morostangen til et godt hjem. Bygger meg en 3er i glassfiber og noe må gi, det er bare så mye moro man tåler. Hardy Classic Featherweight i 7 fot klasse 3, klassisk todelt. Veier bare 48g. Snellefeste er av kork + ring. Satt sammen med en Orvis Battenkill I i klassisk stil, click-and-pawl. Har brukt denne med Barrio Mallard DT #3 og Barrio Smallstream #3, en av hvilke kan følge med. Både ekstremt pent brukt, kan finne to småprikker i snellen når jeg leter etter. Oppdaterer med bilder etter hvert. Setter prisen på 2800 (inkl snøre, eks frakt). Bud er ok, men alt under 2000 dør en hurtig død i innboksen min mens jeg griner dem ihjel. Myggfiskere i Trondheimsområdet er velkommen å se på godbiten og teste t.o.m, Nidelva ligger nært... Edited June 21, 2016 by Bounce
Bounce Posted June 18, 2016 Author Report Posted June 18, 2016 Selger du snelle og snøre for seg? Hvorfor ikke, men må kanskje gi pakken noen minutter levetid til å se om noen vil ha den. :-) Hvilken av snørene tenkte du på og hvor stor føles lommeboka di?
omgflim Posted June 18, 2016 Report Posted June 18, 2016 Double taperen tenkte jeg på. Vi kan jo snakkes om du ikke får solgt det samlet?
Bounce Posted June 18, 2016 Author Report Posted June 18, 2016 (edited) Tror et par dager er nok for de som følger forumet å registrere saken og bestemme om de er intressert. Vi kan ta opp diskusjonen på mandag, ok (trykk liker)? Edited June 18, 2016 by Bounce 1
Bounce Posted June 19, 2016 Author Report Posted June 19, 2016 Hva skal du bygge? :-) En 763 Blue Halo i "solid jade" farge. Rent godteri. 2
omgflim Posted June 19, 2016 Report Posted June 19, 2016 En 763 Blue Halo i "solid jade" farge. Rent godteri. Nydelig! Har selv lyst på den rosa i samme klasse, bare for å jåle til kosefisket maksimalt. 1
Recommended Posts