Maяɪus_A_Book Posted February 1, 2017 Report Share Posted February 1, 2017 (edited) Hei, Jeg har i samarbeid med Gašper Jesenšek laget en artikkel om fluefiske i Slovenia, http://www.fluefiskesiden.no/artikler/fluefiske-socadalen-slovenia-reisetips-lokal-fiskeguide/ Edited February 1, 2017 by Marius_A._Book 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 2, 2017 Report Share Posted February 2, 2017 Flott artikkel! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maяɪus_A_Book Posted February 2, 2017 Author Report Share Posted February 2, 2017 (edited) Flott artikkel! Takk for det :-) :-) hyggelig! Edited February 2, 2017 by Marius_A._Book Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Endelig tid til å lese gjennom med litt ro Marius . Når drar vi sa du ?? He he he. Har fått høre mye av dette, men digg med litt håndfast i en meget fin artikkel. Bare å si fra vettu , jeg blir med 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maяɪus_A_Book Posted February 8, 2017 Author Report Share Posted February 8, 2017 1 time siden, Robban skrev: Endelig tid til å lese gjennom med litt ro Marius . Når drar vi sa du ?? He he he. Har fått høre mye av dette, men digg med litt håndfast i en meget fin artikkel. Bare å si fra vettu , jeg blir med Snart Robert, snart Takk for hyggelige ord. Du og jeg skal dit sammen en gang 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 8, 2017 Report Share Posted February 8, 2017 Jeg vil være med! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maяɪus_A_Book Posted February 8, 2017 Author Report Share Posted February 8, 2017 1 time siden, Eirik Rusten skrev: Jeg vil være med! Selvfølgelig skal Hunkern med. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts