Truls Posted July 31, 2017 Report Posted July 31, 2017 Leste et innlegg jeg synes var informativt og bra, og skulle som jeg pleier trykke 'liker' men der var det pluteslig ikke noe. Det vil si, det var et hjerte. Nå prøvde jeg å trykke på det to ganger, og da fikk jeg en reaksjon i det minste. Men hva betyr de ulike, er det to trykk på hjertet som er 'liker' ? Pokaler og smilefjes, hva skal de bety egentlig? Mvh Truls
Eirik Rusten Posted July 31, 2017 Report Posted July 31, 2017 Hepp Ja ny versjon ute som bruker "reaksjoner", ala det som facebook har. Standard hjerte for liker som før. Det kommer opp 4 andre reaksjoner også: Pokal for "takk". Smilefjes for "haha". Og to for "forvirret" og "trist". To sistnevnte gir ingen økning i omdømme, men heller ingen nedgang. Eirik 1 2 1
Truls Posted July 31, 2017 Author Report Posted July 31, 2017 Takk for forklaring. Til vanlig føler jeg meg vel mest som det midterste av smiley-fjesene...
Eirik Rusten Posted August 1, 2017 Report Posted August 1, 2017 Er bare en ny greie, vi må ikke bruke det, men vi kan la den ligge litt slik og se om det kommer motforestillinger.
Recommended Posts