Terje Bendiksby Posted July 18, 2019 Report Share Posted July 18, 2019 (edited) Kanskje ikke helt den rette tiden å gjøre det på , men nå er den klar til hovedferien. et emne som har ventet siden mars 2018 på å bli bygget. Sammen emne som Truls bygde sin klasse 4 7´9" . Litt regn gjorde at jeg fikk dreid korken og surret på ringene forrige helg og lakkeringen gjorde jeg på morgenkvisten før jeg tok "straffen" for å ha verdt nye på reisefot i sommer, med å finn finne igjen grønnsakshagen blant alt ugrasset. Nå er stanga ferdig ,jeg med og ugress fra 200 kvm ligger i en stor haug. Det er brukt sorte chrome lite og vanlige snakes fra Pacific Bay og minima løpering. Korkringer kjøpt i Portugal og emne i England. Ennå har jeg fire emner liggende fra i fjor og sommeren 2017 , men det får vente til grønnsakene er høstet og løvet faller av trærne. OG ørreten er fredet og koser seg i gytebekken. - Edited July 18, 2019 by Terje Bendiksby 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted July 20, 2019 Report Share Posted July 20, 2019 Nydelig stang blir det ut av dette emnet her Har fått prøvd denne en del i det siste, og SA sitt sbt snøre er helt nydelig på denne stanga synes jeg. Er nok favoritten blandt stengene i klasse 4 dette. I klasse 3 synes jeg den mykere er bedre, men klasse 3 synes jeg skal være ultralett og bøye seg godt ned i korken. Glad jeg fikk bygget og prøvd ut denne #4. Bare å glede seg! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts