Runar Warhuus Posted October 26 Report Share Posted October 26 (edited) Runar prater flue For to år siden ble jeg spurt om å gjøre en fast spalte i Alt om Fiske. Spalten heter Runar prater flue. Et eksempel på en artikkel finnes her: AoF 4-22 X-Caddis på norsk.pdf Publiseres med tillatelse fra utgiver av Alt om Fiske. Dette er for meg en test av å publisere PDF-versjoner. Slik systemet ser ut til å virke må artikkelen lastes ned til egen enhet før den kan leses. Hvis noen kan fortelle meg hvorvidt det er mulig å vise innholdet uten å designe artikkelen på nytt, ville det vært fint. Hovedillustrasjonen får man et godt inntrykk av, men jeg fikk lyst til å vise min versjon med håndplukkede hår fra elgokse til vingen i større oppløsning. Krokstørrelsen er 16 og kroppen er dubbet av underull fra norsk hjort. Billedteksten i artikkelen forklarer nærmere. Hvis du vil se mange flere detaljer i dette fotoet, trykk i bildet og forstørr. Edited October 26 by Runar Warhuus 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Dankel Posted October 27 Report Share Posted October 27 Får lastet ned artikkelen og vist den helt fint. Topp oppløsing. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted October 27 Report Share Posted October 27 Velkommen til FFS For fluer er jo det beste å få puttet dem i Fluedatabasen. Der kan de søkes på og linke til andre deler av siden. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Warhuus Posted October 27 Author Report Share Posted October 27 Jeg får ikke treff på søkeord Fluedatabasen på FFS. Hvordan finner jeg den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted October 28 Report Share Posted October 28 Runar Warhuus skrev (13 timer siden): Jeg får ikke treff på søkeord Fluedatabasen på FFS. Hvordan finner jeg den? Den finner du i hovedmenyen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts