Gå til innhold

3# stang


Anbefalte innlegg

Er det noen som har en stang å anbefale fra 2000 - 3500. Trenger en treer stang :D:D

 

Hei. Har nettopp testet Redington Wayfarer 5-delt #3 7fot 1995,- og Sage Vps light 4 delt #3 8`6fot 3945,-. Dette er to gode stenger. Sage`n har mere å gå på hvis det blåser eller man står dypt utvadet. Redington er en stang til det nære og til godværsfiske. Prisen tatt i betraktning er det mitt førstevalg(blåser det bruker jeg 5# stanga.

Redington kan du også få i sett med snelle,backing Wf-snøre,fortom og stangtube, til 3500,-

Stengene finner du her http://www.nfisk.no

 

 

Med fiskerhilsen

 

Mr J

post-144-13949845010437_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du skal ha nytt i Norge så har jo Scott noen fine stenger. Har selv en SAS #3 8 fot som jeg er veldig fornøyd med, denne kommer også i 8,6 og 6,6 fot. SAS og SVS har jo kommet i ny versjon nå og de heter A2 kommer bare i 6,6 og 8,0 fot og V2 i 6,6 fot.

Jarle & Bjørnar har kanskje igjen noen av de gamle seriene som du får ca 500kr billigere en de nye. Forskjellen på de gamle seriene og de nye er bare kosmetisk. Det er heller ingen bakdel at det er livstidsgaranti på stengene :) .

 

Som Tormod sier så er det også vert å ta en titt på www.ebay.com her finnes det mye snadder til en billig penge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...