Gå til innhold

Elverum - Glomma Morgen Onsdag 4. oktober?


Gjest Hermansen

Anbefalte innlegg

Huff og huff, teksten i mitt forige innlegg ble litt kjapt utforma, og det jeg sikter til med å trekke likhetstegn til Terje og tre kan misforstås littegrann trur jeg...?

Det jeg tenkte på var Terjes "ultraortodokse" syn på TØRRFLUEFISKE som ivertfall minner meg om fluefisket i England på Greanhartstengenes tid! :D

Sorry Terje! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl
Huff og huff' date=' teksten i mitt forige innlegg ble litt kjapt utforma, og det jeg sikter til med å trekke likhetstegn til Terje og tre kan misforstås littegrann trur jeg...?

Det jeg tenkte på var Terjes "ultraortodokse" syn på TØRRFLUEFISKE som ivertfall minner meg om fluefisket i England på Greanhartstengenes tid! :D

Sorry Terje! [-o<[/quote']

 

No problemas......kjenner deg for godt, slik at det er overhode ikke noe problem. Prøvde å finne ut av koblinga mellom tre og mottoet mitt, men klarte ikke å løse den gåten før nå......

 

Når det gjelder mitt syn på TØRRFLUEFISKE så står det urokkelig fast som det eneste som rettmessig bør kalles fluefiske. Som jeg sa en gang på en annen nettside "en flue har vinger og kan fly ikke sant....". Skal man fiske under vann, finn frem slukstanga og sett på en sluk, rappala, eller noe annet som imiterer en fisk . Det er mer ærlig, for fluefiske foregår fortsatt med fluer og fluer finner man oppå vannet.... ....jeg gjentar: oppå vannet.... :smt023 :smt023 :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men akkurat NÅ Terje!......, nå smæll det!:twisted:

Ryggdekninga i form av "ditt syn", har du kansje, men du klarer som vanlig ikke og fremme ditt syn uten å rakke ned på absolutt alt annet uansett hvor mange tommeltotter og blie sitrontryner du pæiser på med!

Du trur vist det at dissa fluene dine blir født midt i løse lufta du...?....., men døm gjør ikke det serru!

Siden jeg har større maga enn deg er det urettferdig å utfordre deg til eta-duell på kebbabben oppå Rena....dessuten er jeg foresten helt overbevist på att du hadde sagt det samma sjøl om du hadde liggi der med revna magaskinn.....så det blir vel ikke stille før fløyta går! :smt073 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problemas......kjenner deg for godt' date=' slik at det er overhode ikke noe problem. Prøvde å finne ut av koblinga mellom tre og mottoet mitt, men klarte ikke å løse den gåten før nå......

 

Når det gjelder mitt syn på TØRRFLUEFISKE så står det urokkelig fast som det eneste som rettmessig bør kalles fluefiske. Som jeg sa en gang på en annen nettside [b']"en flue har vinger og kan fly ikke sant....". [/b] Skal man fiske under vann, finn frem slukstanga og sett på en sluk, rappala, eller noe annet som imiterer en fisk . Det er mer ærlig, for fluefiske foregår fortsatt med fluer og fluer finner man oppå vannet.... ....jeg gjentar: oppå vannet.... :smt023 :smt023 :D:D:D:D

 

....og det er jo noen som har mer erfaring med Rapala en andre, ikke sant Terje? :?

 

Mvh

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl
Som jeg sa en gang på en annen nettside "en flue har vinger og kan fly ikke sant....".

 

hehe.. men hva med vårfluearter som klekker på vei opp mot vannflata da? De har vinger under vann.... laugh.png' alt=':lol:'>

 

Ja, men de kan jo ikke fly før de er kommet oppå vannet!!!!!! Dessuten er de jo drit bløte og drukna og da er det juks........ laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

No problemas......kjenner deg for godt' date=' slik at det er overhode ikke noe problem. Prøvde å finne ut av koblinga mellom tre og mottoet mitt, men klarte ikke å løse den gåten før nå......

 

Når det gjelder mitt syn på TØRRFLUEFISKE så står det urokkelig fast som det eneste som rettmessig bør kalles fluefiske. Som jeg sa en gang på en annen nettside [b']"en flue har vinger og kan fly ikke sant....". [/b] Skal man fiske under vann, finn frem slukstanga og sett på en sluk, rappala, eller noe annet som imiterer en fisk . Det er mer ærlig, for fluefiske foregår fortsatt med fluer og fluer finner man oppå vannet.... ....jeg gjentar: oppå vannet.... :smt023 :smt023 :D:D:D:D

 

....og det er jo noen som har mer erfaring med Rapala en andre, ikke sant Terje? :?

 

Mvh

Bjørnar

 

Joa, var en ræser med rappala for 20 år siden, men heller det enn å sette på en streamer å kalle det fluefiske............

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl
Terje' date=' du burde søke om å få bytte etternavn til Halford ;)[/quote']

 

Hmmmmm....ikke dumt, Terje Halford!!!!! Den skal jeg vurdere nærmere........... :? :? :?

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...