Gå til innhold

Trenger en bra mygg!!


Lars Erik

Anbefalte innlegg

Har vært ute i dag og fiska og fy f... så mye vaking!!!!! Har jo riktignok vært en varm soldag, men det er jo liksom 8 Oktober da :) I tillegg til å skvise ihjel 374 Hjortelus fikk jeg kasta på mange vakende fisk, men jeg fikk ingen til å ta!!! :mad: :mad: :mad: :oops: Det var typiske myggvak og mygg var det eneste innsektet jeg så i dag bortsett fra en øyenstikker. Myggene var ganske lyse og størrelse 16-18 med ganske lange bein! Hadde liksom ingen imitasjoner som lignet nok! Noen som har vært borti de samme nå og har noe som funker bra til disse?? Generellt gode mygg som funker om høsten?? Er litt desperat nå...det var jo fullt kjør fremdeles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er sikker på at ørreten tar mygg' date=' men den nekter å ta knusktørt, pleier jeg å bruke en av disse. De henger fint i hinna, synker ikke med det første og er enkle å holde øye med.[/quote']

 

 

Hva er det du bruker på kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Stokkebekk,

Du som er fra Bjørkelangen er vel også plaga med hjortelus? Fikk ørrett i dag og den hadde mye av disse kreka i magen! Havner sikkert på vannet når det blåser litt :) Nå som dette er et innsekt som virklig har tenkt til å etablere seg her i store mengder må jeg vel mekke en imitasjon av disse og!!?? Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...