Gå til innhold

Tur søndag 22.10.06


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Det lenge siden noen har lagt inn innlegg om fisk her! Har alle pakket sammen???

 

Jeg var ute i dag, gir meg ikke ennå.. Fisket fra 12.30 til 15.30. Det var litt vaking, noen mygg og et par vårfluer. Når jeg kom til vannet var det absolutt brukbart med vak. Det varte til regnet kom, da ble det rolig. Greit fiskemessig: 3 ørret på 450-550 gram. En på streamer, en på mygg og en på maur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Å nei da. Her er det full fart enda. Var på et regnbuevann i helgen. Vaket massevis hele helgen. Lørdag var det kanonvær med vindstille, solgløtt og ca. 16 C. Det var helt kanon. I dag var det litt mer surt, men helt brukbart. Det vaket jevnt over hele vannet. De største ruggene har trukket godt utpå vannet (ca 40-60 meter) og jeg så noen alvorlige vak:) Desverre kom jeg ikke ut til desse. Kajakken var heller ikke med. Fikk ca 25 stk på desse to dagene, med snitt på halvkiloen kanskje. Ikke værst det heller. Nesten alle på tørrt. Største lå vel opp under kiloen. Fikk også flere smellfeite brunørreter. Alt i alt en finfin helg. Et tips til fiskekåte Østlendinger når kulda setter inn er å ta seg en tur ut mot kysten. MASSE muligheter. Hele året:)

post-367-13949846968633_thumb.jpg

post-367-13949846968882_thumb.jpg

post-367-13949846969183_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...