Gå til innhold

Hjælp til tørflue-spot


NiC

Anbefalte innlegg

Hey alle.

En ven og jeg er ved at planlægge sommerens tur til Norge for at fiske efter ørred med tørflue.

Vi ville blive MEGET glade hvis der var nogen der kunne foreslå et par steder hvor vi kan få noget godt tørflue fiskeri. Vi er interreseret i steder der ikke er for overfyldt med folk. Alle forslag modatges gerne.

Hvis folk ikke er meget for at offentliggøre deres gode spots her i forummet kan man maile os på nic@fly-only.dk

 

Vi planlægger at lave noget video fra turen så hvis der er nogen der er friske på at hooke up og guide os i deres 'hjemvand' er det supercool.

Man kan se videos fra et par af vores ture på www.fly-only.dk

 

Håber at der er nogen der kan/vil hjælpe..

 

NiC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en klar forkærlighed for strømmende vand, så det er primært det vi går efter.

Men det vil ikke skade at 'krydre' turen med lidt Vulgata fiske i stillestående vand.

Vi havde eventuelt forestillet os at prøve fiskeriet i diverse sideløb til Glomma, som vi har fået løst anbefalet, men ved ikke rigtigt hvad (hvor) vi skal gå efter. Vi har tidligere fisket i den nordlige del af Rendalen i diverse kendte og 'ukendte' vandløb med ganske fin succes, men er friske på at prøve noget nyt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er vanligvis litt tidlig for vulgataene her jeg holder til, men helga 8. - 10. juni kan bli en bra vulgatastart hvis våren kommer litt tidlig. Jeg pleier ha min første kanotur etter vulgataørreter på den tiden. Jeg er usikker på om jeg får det til i år, men ta gjerne kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...