Gå til innhold

Mellom Hökensås og Rena - tidlig mai


Anbefalte innlegg

Da er planleggingen i gang for årets første langhelg....

 

Trenger npen tips til elver / områder fra Høkensås til Rena

 

Starter med Tyløsand (ved Halmstad) med SØ-fiske Lørdag 5. mai

Så er planen å dra til Høkensås 1-2 dager, fiske et sted til og ende opp i Rena på onsdagen.

 

Noen bra steder verdt å stoppe på mellom Høken og Rena, eller skal jeg bare satse på en lang transportetappe og fiske på Høken og Rena?

 

Har aldri prøvd Høkensås - kanskje bare bli der i 4 dager? ???

 

Lars E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! sjekk litt på denne linken.  http://www.norrbystrommen.se/

 

Takk for kjapt svar!

Men SEK 8 000.- for et døgn? Tja... nja.... nei.

Leste om denne i Allt om Flugfiske før jul en gang - spennende prosjekt! Kanskje noe for en firma-greie....

Men privat er det en grense for hva jeg betaler.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Det koster 1000 kr per pers. Det er grupper på 10 pers som koster 8000.

Det fin også et lignende sted som kalles strömhult, men det er vanskeli å få tid.

Var der i fjol og det var det råeste törrfluefiske jeg har värt med på.Tenk deg regnbueörret eller brunörret på 3-5 kilo med hele finner som tar törrflue. 800 kr dögnet. http://www.stromhult.com/.

Eller så har du säveån rett nord for Göteborg. Det er veldig flott örretfiske i di övre delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er planleggingen i gang for årets første langhelg....

 

Trenger npen tips til elver / områder fra Høkensås til Rena

 

Starter med Tyløsand (ved Halmstad) med SØ-fiske Lørdag 5. mai

Så er planen å dra til Høkensås 1-2 dager, fiske et sted til og ende opp i Rena på onsdagen.

 

Noen bra steder verdt å stoppe på mellom Høken og Rena, eller skal jeg bare satse på en lang transportetappe og fiske på Høken og Rena?

 

Har aldri prøvd Høkensås - kanskje bare bli der i 4 dager? ???

 

Lars E

 

Du kan i alle fall droppe tanken på å fiske i Renaelva, den åpner ikke før 20 mai og fisket det er skjelden bra med flue før 15 juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runt Hökensås finns det ett par platser att titta närmre på

Tidan "ingår" i Hökensås och ligger ett par mil ifrån semesterbyn

Nissan i Norra Unnaryd ligger lite söder om Hökensås på vägen du kör ( Nissastigen) ifrån Halmstad till Jönköping

Säveån i Göteborg är en annan

kommer inte på fler just nu

Mv. Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...