Gå til innhold

Nyhet på snellefronten!


Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Den der har jeg sikla på leeenge. Vanvittig lekker. Laget i Argentina så vidt jeg forstår.

Skulle vært artig å vite hva den koster i norske kroner..............

 

Jeg tror ikke den distribueres i Norge!

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo virkelig en lekkerbisken da!!  snakket med Svvein på nordisk, og den var på vei i posten!  Prisen var ikke mindre enn litt over firetusennorskekroner!!

 

kan den se like skjør ut som ULA snellene??   Hvordan er den vektfoskyvningsprinsippet når snellen er brukt en sesong? kan se ut som om det er ett svakt ledd- at det blir slappt på en måte.  

 

Men gleder meg til å se og prøve over påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo virkelig en lekkerbisken da!!  snakket med Svvein på nordisk, og den var på vei i posten!  Prisen var ikke mindre enn litt over firetusennorskekroner!!

 

kan den se like skjør ut som ULA snellene??

 

Jeg har tafset litt på denne snella, og jeg må medgi at den "føles" bra. Lett, men virker veldig robust. Absolutt gofølelse. Eneste som kan trekke litt ned er teknoutseendet, dette er jo en smakssak, men man setter vel ikke denne snellen på en bambusstang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo virkelig en lekkerbisken da!!  snakket med Svvein på nordisk, og den var på vei i posten!  Prisen var ikke mindre enn litt over firetusennorskekroner!!

 

kan den se like skjør ut som ULA snellene??

 

Jeg har tafset litt på denne snella, og jeg må medgi at den "føles" bra. Lett, men virker veldig robust. Absolutt gofølelse. Eneste som kan trekke litt ned er teknoutseendet, dette er jo en smakssak, men man setter vel ikke denne snellen på en bambusstang?

 

Å sette den på bambusen var akuratt det jeg hadde tenkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo virkelig en lekkerbisken da!!  snakket med Svvein på nordisk, og den var på vei i posten!  Prisen var ikke mindre enn litt over firetusennorskekroner!!

 

kan den se like skjør ut som ULA snellene??

 

Jeg har tafset litt på denne snella, og jeg må medgi at den "føles" bra. Lett, men virker veldig robust. Absolutt gofølelse. Eneste som kan trekke litt ned er teknoutseendet, dette er jo en smakssak, men man setter vel ikke denne snellen på en bambusstang?

 

kan jo se ut som den kler en z-xsis 490 ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Var så heldig å få ta denne snella i nærmere øyesyn på Villmarksmessa idag, å må bare si at den er vanvittig lekker. Hadde jeg hatt fire lapper som ikke skulle brukes på noe annet så er jeg redd jeg hadde sitti med den i hånda nå. Rett og slett en utrolig vakker og tøff fluesnelle.

Synd og egentlig tull og tøys at ei fluesnelle for ørretfiske skal koste såpass, men hvem vet kanskje en dag.......................

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Syneste den ser "litt" rar ut, men på samme tid litt stilig og. Har nok mangen andre sneller på ønskelista fremfor denne. Den ser litt rar ut med det gigantiske hullet i midten, og det "mangler" liksom noe der. Klarer ikke å sette fingen på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syneste den ser "litt" rar ut, men på samme tid litt stilig og. Har nok mangen andre sneller på ønskelista fremfor denne. Den ser litt rar ut med det gigantiske hullet i midten, og det "mangler" liksom noe der. Klarer ikke å sette fingen på det.

 

er vel litt enig med deg der Henning.

Fikk selv sett litt på den på Nordisk, og skuffelsen var nesten tilstede.  Flott snelle, men den snakket liksom ikke til meg.

Så kom alle d vanlige spørsmålene, om systemet vil tåle litt mer en vanlig bruk, sand og div. som alltid dukker opp.

Hele snelle var litt for skjør synes jeg.

 

Men når det er sagt så neste blir det nok denne som blir kjøpt omo jeg noen gang skal bruke firetusennorskekroner på en snelle.. ;D

 

Er kanskje som en lekker blondine??  Bør bare stå på egnet sted å ta seg ut. Ses men ikke høres... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Hadde eg kjøpt ei snelle til 4000kr, så hadde det nok ikke blitt denne. Det er jo maaaaaangen lekre sneller ute å går :)

Hadde den kostet 2000kr, så hadde det fremdeles vert mangen andre sneller å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...