Gå til innhold

The Dry


Rodman

Anbefalte innlegg

Er spent på dette selv !

Var på messa på lillestrøm i går, men jeg kan ikke si jeg så dette snøret på Nordic Outdoors stand (Thorsbua) ?

Mulig det var jeg som var litt stresset og derfor ikke så det, men jeg syntes ikke akkurat NO har gjort noen kjempejobb med å markedsføre dette snøret !

Det er vel omtrent den eneste nyheten som er å finne i den nye katalogen deres, så jeg syntes det er litt rart at det ikke blir flagget litt  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på vilmarksmessa og prøvd snøret. Det var bare to prototyper der inne for de hadde ikke fått snørene enda. Jeg prøvde et the Dry klasse 4 på en 490 z-axis.

 

Snøret ladet stanga på en måte som gjorde at jeg enkelt fikk med meg hele stanga og jeg hadde mye snøre i lufta, men det virket ikke sånn... Tror det er noe smått genialt med denne snøreprofilen da det virket som vi får både i pose og sekk, dvs både lengde og presentasjon.

 

Kommer til å kjøpe dette snøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette snøret er helt rått. har kastet en del med det og blir bare mer og mer glad i det. det presanterer silkemykt samtidig som man kan kaste ut hele lina uten det store problemene hvis man trenger. coatingen virker også veldig bra. tror dette blir en vinner når folk får prøvd det. var forøvrig #4 jeg prøvde det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også snøret på messa på Lillestrøm. Sammen med en Streamdance GLX, presentation, #5.

Syntes snøret virket veldig bra, rullet fint over både på 4 og 20 meters kast.

Speying virket også greit (dette er en kunst jeg ikke kan godt nok enda).

 

Grunnen til at noen kanskje ikke så snøret på messa, er at det ikke er ventet til Norge før starten av mai. Så de hadde kun demo utgaver på messa.

 

Bestillte/reserverte forøvrig snøret på mandag, så gleder meg til mai ;D Tror det blir fint på Streamdance GLX 9'#5 HLS, som også er bestillt denne uken :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har mailet litt med Nordic-Outdoor, og de sier at det kommer i butikkene til uka.

Det har visstnok blitt sendt fra fabrikk nå, også skal de teste litt selv, før det til uka kommer i hyllene...

Tatt skremmende lang tid dette her, og er jo skammelig at det ikke har vært klart til diverse messer osv. For ikke å snakke om at det ikke var klart da sesongen startet.

 

Men nå skal det da angivelig være i butikkene til uka, og jeg må si at jeg gleder meg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sikkert forhold som ligger utenfor Nordic Outdoor sin kontroll som gjør at det har tatt så lang tid. Vi vet jo ikke så mye om hva som har skjedd på fabrikken, men hvis vi f. eks har mange sykemeldinger på jobben går jo ting litt tregere. Kan være mange årsaker, men til uka er det her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...