Gå til innhold

Fluer på nett!


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Hei hei.

Eg har heilt frem til idag vert imot å kjøpe fluer. Eg og ein kompis låner ikke fluer av hverandre en gang..så gale har det vert. Men ettervert som sesongen har nerma seg, har eg skjønt at eg mangler en del fluer. Dette er pga litt for masse jobbing. Da tenkte eg som så at ....pokker,,,eg kjøper noen fluer, og noen nye bokser å ha desse i. Var inne og kikka på Flue.no, og ble litt overaska over den lave prisen, og tenkte at dette sikkert er så som så.

 

Link til Flue.no http://www.flue.no/becommerce/Store.storefront/?ObjectPath=/Shops/Nicco

 

Fikk fluene i posten idag, og er MEGET fornøyd med varene. Fluer til 6kr og ein slik kvalitet er faktisk NESTEN grunn til å ikke binde fluer mer :)

 

Nå venter eg på to bokser fra Nordisk som desse fluene skal få til hjem, så er eg sputt klar til sesongen :)

 

Er det fluer dere ikke gidder i binde, men må ha et par alikevell, kan dere med glede handle på flue.

 

Dette ble litt mye reklame, men for å dra litt ner, så kan eg si at Nicolaj er et suppehue som får alt for mye stor fisk :)

 

Håper dere ikke mobber meg for at eg fisker med kjøpefluer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt svenske priser på flugor.se, men de har en norsk side som norske kunder skal bruke (klikk på norsk flagg på åpningssiden),  og der er prisene i NOK. Mye bra fluer, og sammen med flue.no utgjør dette en relevant og bra base til fornuftige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Har handlet masse fluer på fiskefluer.com og er knallfornøyd. Morsomt at en "ordentlig" norsk side endelig har tatt opp konkurranse med nevnte side på pris. Og at suksessen fører til enda bedre utvalg( på blant annet SØ fluer)

 

Jeg kommer sannsynligvis til å handle fra flue.no i fremtiden :)

 

Lykke til Nico!

 

 

Torgeir

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor blir det så av kosen med å sitte ved bindestikka tidlig søndagsmorra mens resten av familien ligger og sover? Er det ikke da vi lager vi legger de store planene for sommeren og drømmene om alle de store vi nesten har fått og som vi skal ta på den flua vi binder nå? Det sies at under drømmen regenereres hjernen, i så fall burde ei natt ved bindestikka gjøre samme nytta som ei god natts søvn.

skal jeg være dønn ærlig, er det nok noen fluemønstre jeg godt kunne tenkt meg å kjøpe - noen rekeimitasjoner etc., men tørrfluer NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg har handlet flere våtfluer/nymfer og noen tørre  :o på fiskefluer.com, kjempe fornøyd med kvaliteten og prisen. Kjempe bra at en norsk butikk tar opp konkurransen, stå på nicolaj. Får du et bredere utvalg så handler jeg hos deg neste gang..

 

Utrolig motiverende med slike tilbakemeldinger. Takk skal dere ha. Ikke rart jeg elsker fluefiskesiden.no ;)

 

(... utvalget bygges sakte men sikkert ut fremover.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Til Nicolai, jeg liker veldig godtat du har satset på dette. For min egen del fisker jeg 5 dager i uka, jeg binder ikke fluer selv og jeg tror aldri jeg blir en god binder. Så fluer på nett kan være særdeles viktig for folk som ikke binder. Å JA.... Jeg er rimelig lei av å høre: Bind selv opp i mente

 

Derfor synes jeg det er super tøft at du er den første i Norge som utfordrer et så bra sted som f.eks fiskefluer.com

 

Jeg kjenner litt til han som er medeier her, han er utrolig serviceinnstilt. Grunnen til at jeg handler mest på fiskefluer.com er et meget bra utvalg, solide kroker, til og med rustfrie saltvannsfluer. Og i tillegg legger han med et par ekstra.

 

Det jeg savner til nå Nico som jeg sa tidligere sjøørretfluer, der er utvalget TYNT. Prisene dine er knall:)

 

 

Bare et innspill, jeg vet ting tar tid. Men liker virkelig ideen din.

 

Stå på!

 

Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det er mulig å bestille fluer over nett til en fornuftig pris. Har tidligere prøvd å binde alt selv, men med mindre og mindre tid må en ofte prioritere binding eller fisking :rolleyes:...og da er valget enkelt; da kjøper man ;D

 

Har vært innom sida di tidligere, men savnet et telefonnr, et navn eller en kontaktadresse (ikke kun mail). Vet ikke med andre, men liker å ha mulighet til å vite hvem jeg handler med mer enn en e-mail adresse når jeg legger igen kredittkortopplysninger på nett. Nå når jeg vet det er en fra fiskersiden blir det nok handling snart....

 

Ja til enda større utvalg, får aldri nok av diverse døgniser i alle mulige tenkelige og utenkelige posisjoner.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...