Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Kult å høre denne igjen  <<l

Husker som det var i går når denne skiva kom, i 1983 . . . Tungrock var langt viktigere for meg enn fluefiske den gangen, og denne kjøpte jeg uhørt. Alt nytt som kom av heavy var spennende på den tiden, og noe sa meg at dette kunne være bra saker, selv om jeg aldri hadde hørt om bandet før.

Har vel aldri fått så bakoversveis av ei skive noen gang, hverken før eller siden . . . Dette skilte seg fra alt annet jeg hadde hørt, og vi kunne ikke begripe at det gikk an å spille så fett, kjapt og heftig  ;D

Står seg godt enda, denne :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare høreferdig denne strangleholdlåta fra Nugent. Masturbasion. Oh yeah! mmmoose

Lars, jeg har hørt mye på paranoid albumet i de siste og hele albumet er tvers igjennom knallbra. Hvilket album er din favoritt av sabbathgutta, og hvilket ligger på 2nd place?

Smeller på sabbath igjen strax!!

edit. var jævla mye skrivebo, og glemte mellomrom over her gitt....blame the Jim Beam.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikkønske : Jeg digger musikk som har taktbytte og kule vendinger i låtene sine (sjanger ala sabbath). Er det noen av dere som sitter på sånne låter så del gjerne. Som takk skal dere få ett virtuelt kyss. :-*

I mellomtia skal jeg spelle denna her for dere, rett og slett fordi låta er dritkul. <<l

http://www.youtube.com/watch?v=wEKkJHSO8A0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare høreferdig denne strangleholdlåta fra Nugent. Masturbasion. Oh yeah! mmmoose

Lars, jeg har hørt mye på paranoid albumet i de siste og hele albumet er tvers igjennom knallbra. Hvilket album er din favoritt av sabbathgutta, og hvilket ligger på 2nd place?

Smeller på sabbath igjen strax!!

Nå snakker vi  :D

Mitt favoritt-album med Black Sabbath har alltid vært "Sabbath Bloody Sabbath", og Paranoid albumet er nok en god #2.

Nå snakker jeg kun Ozzy perioden, for jeg har egentlig aldri regnet Sabbath-skivene med Dio mfl på vokal som Black Sabbath  ;) De er bra de også, ikke minst "Heaven and Hell" og "Mob Rules", men det er ikke Black Sabbath for meg.

Denne er jo fet, da :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars  :-*

Må nok høre mere i morra <<l

Malebuksa er kastet i en haug, 3-4 halvlitre er sugd inn i et bottomless pitt av en munn, og det er på tide å tenke på min kjære kone.

Jeg skulle ikke bidra ikveld, men nå er det på tide vi retter blikket til våre koner og sier , hør på denne,  og vi går ned på soverommet ;D ;D ;D ;D ;D

La dere foresten merke til at jeg ikke skrev pule <<l

Blitt litt flink med ord nå lissom ;D ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...