Jump to content

Hva hører du på akkurat nå?

Guest Ulv

Recommended Posts

Kan ikke komme over at et så stort forum som dette ikke har en musikktråd.. 

Kanskje en liten regel; ikke post uten å skrive hva du hører på 

Dont be shy

Da kjører jeg på med System of a down - Revenga!

• Replies 17k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Robban

3409

• -Lars-

1438

• Gisle Helgesen

1000

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. RIP

All hail Lemmy ! Har mange gode minner med Motörhead, og nå har den største i bransjen gått bort . . .

Rett som det er hører jeg snakk om "verdens beste gitarist", "en av de beste gitaristene" osv, uten at jeg noengang har skjønt hvordan man måler dette Det er finnes mange gitarister jeg setter veldig høyt, men har ikke peiling på hvor gode de er, annet enn at de er gode . . . For meg er det helt uvesentlig hvor god en gitarist er, om jeg ikke liker det jeg hører. Norske Tore Moren er en gitarist jeg lenge har hatt sansen for, ganske enkelt fordi jeg nyter tonene han får ut av gitaren sin. Er

Posted Images

Bobling fra 14 akvarier 

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Ehh.. hæh?` 

/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20" />

SOAD - This Cocaine Makes Me Feel Like I'm On This Song

Hører på roxorloops på youtube... For de som ikke har hørt han, gjør et søk på han der. Han er verdens beste beatboxer! Du tror det ikke før du ser det...!!

/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" />

Tror den linken skal funke...

Hører på roxorloops på youtube... For de som ikke har hørt han, gjør et søk på han der. Han er verdens beste beatboxer! Du tror det ikke før du ser det...!!

Tror den linken skal funke...

I svarte... 

/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20" /> Hvordan i all verden får man til det der...??

Han i "Politiskolen" kunne lage mange lyder med munnen, men ikke på langt nær så bra som dette...

Guest Terje Refsahl

Flemming skrev:

Sitter og hører på div. fra Wolfmother... Virker inspirert av Led Zeppelin, og med temposkiftninger som Pink Floyd er spesielt kjent for, blir dette ganske bra...

Tom Løkka skrev:

Så jeg Led Zeppelin?! Ingen over og ingen ved siden - Led Zeppelin!!!!

Wolfmother er vel det jeg hører mest på for tiden. Utrolig fett.

Led Zeppelin er vel antakelig mine største helter, som gruppe. Big fan, Biiiiiiiiiig faaaan

;D

Flemming og Tom - dere har peiling

Terje!

Hei.

Som deg Terje, så har du også peiling!

Jeg hører også på Wolfmother. Morsomt at det kommer ny musikk som kan matche de gode gamle. Det går også mye i Audioslave, Pearl Jam (de rolige låtene), The Black Crowes, Soundgarden, Dream Theater og gode gamle Budgie og Grand Funk Railroad, og må vel ta med litt gammel Black Sabbath.

Det er ikke slik at jeg hører på alt dette på en gang 

, men måtte bare nevne de alle.

2m

Guest Kalle

Må bare hive meg med å rose Wolfmother, noe av det bedre som har vært lagd de siste år.

Hos meg går det mye på Hayseed Dixie for tiden, kult med bluegrass versjoner av AC/DC - KISS og andre store hits.

De rocker virkelig med fela, banjoen og gitaren.

• Create New...