Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Og etter som åra gikk, er du ikke bare the rock master kid, men har også blitt forvandla til the special hardcoreknowledge-rod-action master  ;D  ;) ps: Skulle nok gjerne lært noen triks og tips av deg, Fredrik, for med din erfaring og dine Sagestenger kaster du nok langt og presist, med riktig luftmend og fortommspresentasjon  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Og etter som åra gikk, er du ikke bare the rock master kid, men har også blitt forvandla til the special hardcoreknowledge-rod-action master  ;D  ;) ps: Skulle nok gjerne lært noen triks og tips av deg, Fredrik, for med din erfaring og dine Sagestenger kaster du nok langt og presist, med riktig luftmend og fortommspresentasjon  <<l

Takk for tillit, men som ukyndig innen CCS vil du nok bli skuffet !

Her er imidlertid et plaster på såret, Blue Cheer, av mange holdt fram som Urheavymetal bandet !

http://

http://www.youtube.com/watch?v=D3xwPZC-WAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pushifer blir aldri feil Tom

et orkester som er verdt å sjekke ut

Har god gammel karma den der Gisle. Må sjekkes ut. <<l

Akkurat ja - nå skjønte jeg at Graveyard hørtes kjent ut. De var oppvarmingsband til Soundgarden konserten i Spectrum i september. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg komme til toten å ligge i armkroken din Lars? hadde vært digg ;D ;D ;D

Det vil alltid være plass til en Robban og Gisle i armkrokene mine, og da kan vi kanskje dra noen lune Finn Kalvik låter utpå kvelden, også ? Sånn ca etter 2 kasser øl og 3 flasker whisky  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ny skive fra Alter Bridge . . . Da blir det julekvelden her i heimen  <<l

Kan jeg komme til toten å ligge i armkroken din Lars? hadde vært digg ;D ;D ;D

Jeg vil også være med i armkroken ;D

Jeg må begynne å lære meg å "time" ting  ;D

Endelig er Gisle og Lars litt på g igjen og jeg må begrense øl til "bare" kos ;D

Veldig bra sjef <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg komme til toten å ligge i armkroken din Lars? hadde vært digg ;D ;D ;D

Det vil alltid være plass til en Robban og Gisle i armkrokene mine, og da kan vi kanskje dra noen lune Finn Kalvik låter utpå kvelden, også ? Sånn ca etter 2 kasser øl og 3 flasker whisky  :D

;D ;D ;D ;D ;D<<l <<l <<l <<l <<l

Sorry Lars , men amadinepotene ligger å venter på meg og CH ,  Ingunn er egoist og har forlatt oss  (syklubb) (bitch) ;D:o :o :o :o :o;D. 

Dårlig timing  ;D

Ikveld trur jeg kunne blitt bra musikkmessig når begge bautaene er logget på (Gisle og Lars).

Jeg har ingenting og kanskje like greit  ;D ;D ;D ;D ;D

skål  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Lars , men amadinepotene ligger å venter på meg og CH ,  Ingunn er egoist og har forlatt oss  (syklubb) (bitch) ;D:o :o :o :o :o;D. 

Dårlig timing  ;D

Ikveld trur jeg kunne blitt bra musikkmessig når begge bautaene er logget på (Gisle og Lars).

Jeg har ingenting og kanskje like greit  ;D ;D ;D ;D ;D

skål  <<l

Ja, jeg også har savnet Gisle her i sommer, men han er jo så opptatt av disse fluefiskegreiene, og befinner seg vel knapt innenfor dekningsområde i løpet av sommerhalvåret  ;D

Du har vel ikke tenkt å svikte i kveld, Robban ?  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Lars , men amadinepotene ligger å venter på meg og CH ,  Ingunn er egoist og har forlatt oss  (syklubb) (bitch) ;D:o :o :o :o :o;D. 

Dårlig timing  ;D

Ikveld trur jeg kunne blitt bra musikkmessig når begge bautaene er logget på (Gisle og Lars).

Jeg har ingenting og kanskje like greit  ;D ;D ;D ;D ;D

skål  <<l

Ja, jeg også har savnet Gisle her i sommer, men han er jo så opptatt av disse fluefiskegreiene, og befinner seg vel knapt innenfor dekningsområde i løpet av sommerhalvåret  ;D

Du har vel ikke tenkt å svikte i kveld, Robban ?  ???

Sorry Lars , jeg kjøpte bare 5 sixpacker, så nå er det Pacific rim og biff ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...