Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Virker som høsten er tøff for noen og enhver av oss . . . Solbærsaft og Pacific rimming m/biff ?  :o  ;D

Nei, lørdag er den nye fredagen, ihvertfall denne helga, så jeg klemmer til med en Claustahler fatøl og ei låt til fra årets plateslipp  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan rangerer du denne plate i forhold til de andre Lars?

Har bare rukket å høre igjennom den et par ganger, men det er jo i samme gata som tidligere, og jeg tror denne vil fortone seg som en høydare. Må som regel gi Alter Bridge låtene litt tid før de fester seg skikkelig, men det høres heftig ut  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan fort være noe for deg, Gisle  :)

Syntes det høres veldig bra ut, men har ikke fått tak i denne skiva enda . . . Man blir litt småpsycho av videoen, men det er bare å se en annen vei  ;D

Nice Lars <<l Ny Ipad var kulere enn film(Ch) , så jeg får høre på musikk isteden ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du trur om detti a, Robban ?

Forholdsvis habil gjeng musikere . . . Steintøft, spør du meg  <<l

Hva skal man si da Lars. Jeg har vel snart brukt opp det som finnes av godord, men la oss si det slik at i den perfekte verden hadde vi vært gift og reist verden rundt med gitar og fluestang he he he he he he he ;D

Det var bra Lars, notert  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har hørt denne, Marius ! Kanonlåt  <<l

Tipper dette kan være noe for deg  :) :

Det hadde du helt rett i  <<l

Ikke fått med meg dette bandet før nå. Med Ritchie Kotzen på gitar og Portnoy på trommer ble ikke dette helt feil!! (Om jeg ser riktig på videoen). Virker som en real supergruppe dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du helt rett i  <<l

Ikke fått med meg dette bandet før nå. Med Ritchie Kotzen på gitar og Portnoy på trommer ble ikke dette helt feil!! (Om jeg ser riktig på videoen). Virker som en real supergruppe dette.

Stemmer, og Billy Sheehan på bass . . . Fått helt oppheng på dette bandet  8)

Denne låta er helt vilt bra :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du helt rett i  <<l

Ikke fått med meg dette bandet før nå. Med Ritchie Kotzen på gitar og Portnoy på trommer ble ikke dette helt feil!! (Om jeg ser riktig på videoen). Virker som en real supergruppe dette.

Stemmer, og Billy Sheehan på bass . . . Fått helt oppheng på dette bandet  8)

Denne låta er helt vilt bra :

Dette var nytt for meg - og drittøft Lars!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike så mange gobiterdu hadde på lager i kveld da Lars <<l

En gamel høydare.

Og nå ser jeg at Alter Bridge og Pearl Jam har kommet med noe nytt. :D  Nå har julekvelden og kjerringa kommet!  <<l

<<l

Høsten har alltid vært tiden for de gode plateslippene, og god trøst er det, når fiskesesongen er over  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike så mange gobiterdu hadde på lager i kveld da Lars <<l

En gamel høydare.

Og nå ser jeg at Alter Bridge og Pearl Jam har kommet med noe nytt. :D  Nå har julekvelden og kjerringa kommet!  <<l

<<l

Høsten har alltid vært tiden for de gode plateslippene, og god trøst er det, når fiskesesongen er over  :)

Ja det fårn si! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...