Gå til innhold

Hva hører du på akkurat nå?


Gjest Ulv

Anbefalte innlegg

Med mitt utseende, alle kunskaper jeg har lært av Lars og Jb på 3 ukerskurset jeg var på i fjor sommer med gutta, så blir jo alle andre innlegg i denne tråden bare helt tull.

Kan jo gjengi et av kurset første regler, man røper ingenting, hvis det ikke har noe positiv virkning.......

Når Lars avbrøt meg i god glid på et av hans hvordan mestre overskuddsvind fra høyre så kom ordene jeg skal ta med meg til jeg dør ;).

Robert du er ikke tjukk, du er bare fyldig ...Experience er ikke en flueline, du er en flueline Robert, du er en flueline, lang tykk eller lubben . 
Har du lyst til å sveve, svev Robert, du er ikke tykk, bare fyldig. Svev , svev......

Ikke for å skryte, men har ikke akkurat noen problemer med å servere en flueline nå akkurat;)
THX Gutta. 


Tributelåt til mennesker som forandrer verdenen mmmakeout 




 
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok Gutter. 

Dette må dere ikke fortelle til noen  lllol  


Dette er viktig: 


Fyr opp kvelden med noen fete låter. Feks Judas, Tool, Wasp osv osv osv  osv. 
De smiler og synes det er hyggelig at gubben har det hyggelig. Men.. sannheten er at de har så veldig lyst til å dele litt selv. 
Fei de litt bryskt unna og hør på nevnte låter , band , osv osv osv osv

Nå kommer cluet gutter, uten at de aner noe som helst og har gitt opp, så fyrer du opp med feks dette:






Da kommer de sakte smygende, og leggetid er ikke tema lengre. De har lyst til å høre på mere....
Rutinert som du er, følger du på, og vips så er søndagen noe du skryter av til alle kompisene dine ;) 

Og de tok ikke på tørt får å si det sånn  bbboobies 


Gammelt jungelord fra Robban ;)
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...