Gå til innhold

Mellom Bakkar Og Berg på Vestlandet...


Gizmo

Anbefalte innlegg

Var på en liten ferie i Suldal i juli. Jeg fikk fisket noe til tross for en del regn. Fisken vaka overalt! ;D

 

[attachimg=1]

 

Da jeg endelig fant ut hva som gjalt.

[attachimg=2]

 

Det ble da noen gullbarrer. ;D

[attachimg=3]

 

[attachimg=4]

 

[attachimg=5]

 

I denne lille elva hadde jeg det utrolig artig. Hadde jeg bare hatt noen stangklasser lavere.

[attachimg=6]

 

Fikk veldig mange i denne glassklare elva. :)

[attachimg=7]

 

Fisken så ut som denne, men de fleste litt større. Dette var det siste bildet jeg fikk tatt pga av regn, men kameraet funka heldigvis igjen etter tre dager til tørk og ved bruk av hårføner.  :rolleyes:  ;D

[attachimg=8]

 

Det var mange fine vann å velge mellom, men fisken var noe selektiv på noe jeg ikke hadde i boksen min ved noen vann.

Alt i alt fine turer..  :)

 

 

post-2216-13949850527013_thumb.jpg

post-2216-13949850527583_thumb.jpg

post-2216-13949850528378_thumb.jpg

post-2216-13949850528969_thumb.jpg

post-2216-13949850529777_thumb.jpg

post-2216-13949850530429_thumb.jpg

post-2216-13949850530898_thumb.jpg

post-2216-13949850531179_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei Gizmo.

Veldig hyggelig rapport.

Ser ut som du hadde en skikkelig fin tur.

 

PS. Ser forresten at du kommer fra en skikkelig fin by også ;D ;D ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fin rapport. Rekk opp hånda de som får lyst til å fiske når dere ser det første bildet?   :)(Ja, nå har vi vel egentlig alltid lyst til å fiske, men det var for å understreke at det var et flott og innbydende bilde)  :D

 

Har også Hamar blitt by nå?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Faen for noen pene fisker!!

Flott rapport gitt :D

 

Enig. Finnes det noe vakrere enn en gullfarget brunørret? Jeg kommer ikke på noe (og håper kona aldri kommer over denne tråden :D)

De er fine på hver sin måte :) Ørreten er fin når en er ute, og kona er fin på kjøkkenet, eller i spagat opp/ned som sparebøsse. :D:D mao fine begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

;D ;D ;D Enig, og da gjør det ikke noe om kona kommer over tråden likevel! Men å kalle kona sparebøsse er å dra det litt langt, holder ikke så lenge på kontantene hun heller. Men ooops, nå er vi visst langt ute på viddene igjen. Sorry Flemming (ref. http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=6141.0)

 

 

Henning tenker sikkert på at det er der han plasserer sine reserver;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

;D ;D ;D Enig, og da gjør det ikke noe om kona kommer over tråden likevel! Men å kalle kona sparebøsse er å dra det litt langt, holder ikke så lenge på kontantene hun heller. Men ooops, nå er vi visst langt ute på viddene igjen. Sorry Flemming (ref. http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=6141.0)

 

 

Henning tenker sikkert på at det er der han plasserer sine reserver;)

 

Hehe...jepp....pluss at de kan jo brukes til sparebøsser rent teknisk sett vist du er opp/ned og i spagat :D:D ......huff...den var litt over kanten :D........Så var det detta med tema da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Oi.....der så det skikkelig fint ut! :)

Burde nok reise litt mer rundt i mor Norge jeg også ja!

 

 

For guds skyld ikke begynn å reis rundt i norge hehe, legger ved et bilde som viser resultatet av en artikkel i alt om fiske :'(, til de av dere som synest det er mye fiskepress i hemsedal så må jeg fortelle at det fiskbare området i denne elva er en 100del av hemsil.

post-0-13949850531947_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Vist det er den reportasjen jeg tror , så har vel den hatt rimelig dårlig effekt på den elva. ( vist vi da tenker på at vi vil være alene når vi er der self) :).....Begynner vel forresten å bli en stund siden den reportasjen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Artikkelen funker fortsatt, Jeg er 100% sikker på at det ikke er en eneste fisk i denne elva som ikke fikk smake kunstig flue i år, på et tidspunkt var fisken psykosær (høysesongen) jeg har fisket mye i hemsedal og de av dere som synest at fisken i hemsil er sær da skulle dere møtt disse, den ene av fiskene jeg fisket på i år fulgte  de ekte døgnfuene 10-15m før den turte å spise dem :rolleyes:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...