Gå til innhold

Litt sjø ørret og ørret film fra Sørlandet.


Trond Willis

Anbefalte innlegg

Her er en liten smake bit på andre ting jeg har laget av film.

LINK: http://www.megaupload.com/?d=ONU5J581

 

NB!! Tørrfluepurister: Her er det mest sjø ørret som blir vist og de blir ikke tatt på tørrt.

Dere er herved advart mot sterke scener(streamer, eller jule pynt fluer om dere vil) ;)

 

Filmen er godt og vel 60 Mb, og er vel 5 -6 minutter med film tenker jeg.

Dett er er kun fiske scener med pålagt musikk, altså ingen rød tråd/historie denne gangen.

 

Huff hva har skjedd med livet mitt... .Sitter inne på lørdags kveld og surfer på internett, jeg er jo en NERD!!

Håper noen leser dette, da vet jeg med sikkerhet at det ikke bare er meg som er en NERD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at jeg ikke er alene.. For ikke så alt for mange år siden var lørdags kvelden damer, øl og sprit.. Nå er damer bytta ut med dama, ølen og spriten er bytta ut med bleie skift. Høres fælt ut, men ville ikke bytta tilbae igjen.

 

Sjø ørret fiske kan være kult, men syns det blir litt vel mye kaste kaste kaste kaste.. Og til tider litt lite fisk. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er han der på slutten han virket jævlig dyktig.

Har nok en del å lære til oss amatører .

Tror jeg vet hvem det er, om jeg har rett drar han sinnsykt mye og stor fisk.

 

Dyktig? Har du fisket sammen med han eller er det bare noe du antar? Fyren har jo konstant 10 vindknuter på fortommen.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film trond,

hvem er han der på slutten han virket jævlig dyktig.

Har nok en del å lære til oss amatører .

Tror jeg vet hvem det er, om jeg har rett drar han sinnsykt mye og stor fisk.

Må ha meg en prat med han igjen..

Trond kunne du gitt meg nr til han?

 

 

Han er ikke så dyktig, han klarte faktisk ikke kaste ut flua selv så jeg måtte kaste for ham. Han klarte heller ikke å filme, så jeg gav ham stanga når jeg fikk fisken og filmet han istedetetfor.  :P

Om du vil ha nummeret hans så må du søke på gulesider, søk på Ole-masse-gullhår-irumpa-Johnny, så finner du ham nok. ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...