Gå til innhold

To fortapte menn/ del 2


Gjest Tbe79

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Hei, Terje my man  :) Riktig, det var mars for ØB3!

Men for ikke å glemme Kristian Topp som også kommer med en ny film i 2008 som ser veldig spennende ut, Flyfishing across Europe, tror jeg den skal hete. Den tror jeg blir veldig bra. Mannen bak Ørretjakt leverer nok helt sikkert varene denne gangen også, så dette blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terje Refsahl

Hei, Terje my man  :) Riktig, det var mars for ØB3!

Men for ikke å glemme Kristian Topp som også kommer med en ny film i 2008 som ser veldig spennende ut, Flyfishing across Europe, tror jeg den skal hete. Den tror jeg blir veldig bra. Mannen bak Ørretjakt leverer nok helt sikkert varene denne gangen også, så dette blir bra.

 

Du verden Andrè, høres ut som vi fluefiskere går 2008 imøte med ett eneste stort smil rundt kjeften ;D ;D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knall med tilbake meldinger :) det er aslak som har laget låta og han synger. Det er flere låter i filmen som han har laget.all musikken har vi laget selv. Vet ikke når premiere festen blir. Thorstein i sherpa skal ringe meg i morgen,Kan ta det opp med han da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

ja nå er snart tiden inne. Veldig spent på hva fluefiske folket synnes. Som dere vet er det an amatør film. Jobber mye med redigering om dagen,brukt vintern mye på å lære meg nye ting med redigering og utvikle meg. Så det blir helt klart en oppfølger på to fortapte menn. Gleder meg til premiere festen i oslo. Håper på tilbake meldinger. Fint høre hva andre synnes ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RELEASEFEST!

 

TO FORTAPTE MENN

 

Fugazi

Onsdag 13.februar

Dørene åpnes kl. 19:00

Fri Entrè

 

Fugazi ligger i Tordenskioldsgate 3, mellom Ferner Jacobsen og Blomqvist

 

Det er plass til mange på Fugazi og kommer det mange blir det hyggeligere enn ellers.

Stedet er som skapt for en fortreffelig aften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Skal bli morro å se hvem som får den først :)

 

Gleder meg til denne filmen her.

 

Har kikka på en annen film ikveld som IKKE kommer ut, men den kan like godt bli det. Drittstilig :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...