Gå til innhold

Fotosekk/bag


Ola@Skarpen.no

Anbefalte innlegg

Spørs litt hva du har for et kamera, Simms sjekket jeg ifjor og der går det bare et lite digitalkamera oppi, ingen speilrefleks.

 

 

 

Det må være plass til speilrefleks, lader, + div objektiver, det jeg egentlig har mest lyst på en en sekk som det er plass til litt småtteri i ellers også. Eksepelvis som handbagasje på fly, samtidig hadde det vært greit med noe vanntett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har nettopp fått meg en lowepro mini trekker, den kommer med et trekk som ligger under sekken som du drar over om det skulle regne eller snø, veldig smart. Den har god plass til basisutstyret, men mitt d300 (litt større enn d80/300d/350d/400d) får ikke så god plass.

 

Ellers har lowepro et par vanntette modeller, som kan være veldig greit om man ramler litt ved vading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har selv en ganske billig fotosekk som jeg har hatt et par år nå, den har vært med på alle turer, og den har fungert meget godt. Selv i regnvær har jeg aldri opplevd at den har blitt våt inni, men har alltid med en søpplesekk som jeg legger over hvis det blir skikkelig ille vær.Bruker også en lowepro variant til video utstyr, den er heller ikke vanntett , men har fungert utmerket i alt slags vær.Ulempen er vel selfølgelig hvis du tryner i elva da, men da koster det vel fra 3000,- og oppover for å være trygg.

 

http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_produkt&ProduktID=1119&MenyID=59&campaign=kelkoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...