Gå til innhold

Forbedre billig snørekurv


Anbefalte innlegg

jeg har selv stått noen timer og forbannet meg over at linen alltid (og det skjer nesten utelukkende på siste baksleng ;)) henger seg fast i tang, sko, busker o.l leita litt rundt og kom over den fra linekurv.dk

hørte litt rundt og når prisen er 322,- nok totalt, vil jeg heller prioritere den istede for noe annet.

at folk lager bøtter selv syns jeg er glimrende og oppfinsomt :)

hadde planer om det selv, men det ble i det store og hele ikke så stor forskjell i pris så da bestilte jeg en og fikk den etter 3-4 dager.

 

www.linekurv.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at det blir konkuranse, for det er vel ikke tvil om at Orvis tjener store penger på bøtta. Hvis vi ser på hvor mye vi må gi for en vaske bøtte er nok pateneten mye vært, og produksjonskostnadene er nok ikke så mye større for Orvis. En god sammenligning er Bruse ankeret. da patenetn gikk ut flømmet plutselig markedet over av gode kopier til en brøkdel av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg, men å betale 650,- for en plastbalje tyder på alt for god råd eller fraværende økonomisk sans..

 

Eller mangel på innsikt i hvor betydningsfull investering dette faktisk er!  ;D

 

Støtter denne, jeg tenkte noe av det samme som claus men etter å ha brukt den elsker jeg bøtta mi.. Tror du får kjøpe deg en slik å bruke den før du sier noe mer på den saken gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare presisere en ting, jeg lagde ikke denne får å "spare" penger. Jeg fikk et kreativt innfall og fikk lyst til å prøve. Har alltid hvert en "handyman" type og synes det er gøy å lage ting, og hvis ting fungerer på en tillfredstillende måte og "sparer" penger på det ser jeg ikke noen feil i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...