Gå til innhold

Vist ikke alle som liker oss


pellus

Anbefalte innlegg

Da har eg funnet ut hvem som står bak kastinga av folk på sjøen. ser ut til att dette ikke bare er en person, men ein hel klan, dei har vist god trening i å kaste folk på sjøen. :o dei har og egne kvelder der dei møtes til øving, så merk dere navna i denne linken, og ver på vakt :P

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=7431.0;topicseen

 

Haha, genialt Pellus ;D Ikke fluekastetrening, men "kastetrening" ;D ;D ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette bare ble et alternativ for de som ble rammet av forbudet mot dvergkasting...

 

(Nå er det forresten blitt forbudt å si dverg også, så da blir det kortvokst-kasting. Spesielt komplisert blir det dersom den kortvokste var neger, som det heller ikke er lov til å si lenger, for da blir det mørkhud-kortvokst-kasting...)  :-X;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette bare ble et alternativ for de som ble rammet av forbudet mot dvergkasting...

 

(Nå er det forresten blitt forbudt å si dverg også, så da blir det kortvokst-kasting. Spesielt komplisert blir det dersom den kortvokste var neger, som det heller ikke er lov til å si lenger, for da blir det mørkhud-kortvokst-kasting...)  :-X;D

dagens samfun er ikke lett ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast bly-dengere på havet.  For å sitere en laksefisker i Vestfold av den litt finere sorten : Jeg ba ham med til Svarstad... men nei han kunne ikke stå på motsatt bredd av makkabeere ( markf) og annet pakk.. Fikk generalisert utslett og kløe...  Akkurat den var litt sterk for meg.... Og en av grunnene til at jeg liker SØ fiske i sjøen best......

Grunneiere som oppfører seg som imperialister er til for å taes... Men havner nødig i nærkamp slik at Sage`n kan komme til skade.. Nei da rigger jeg opp Vogg First- med common-rail - injection.  Og fortynget kjøpeflue..... Sticks & stones guttær ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg funnet ut hvem som står bak kastinga av folk på sjøen. ser ut til att dette ikke bare er en person, men ein hel klan, dei har vist god trening i å kaste folk på sjøen. :o dei har og egne kvelder der dei møtes til øving, så merk dere navna i denne linken, og ver på vakt :P

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=7431.0;topicseen

 

Haha, genialt Pellus ;D Ikke fluekastetrening, men "kastetrening" ;D ;D ;D

 

Du mente vel fluekaster-kaste-trening? :D :D :D

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg funnet ut hvem som står bak kastinga av folk på sjøen. ser ut til att dette ikke bare er en person, men ein hel klan, dei har vist god trening i å kaste folk på sjøen. :o dei har og egne kvelder der dei møtes til øving, så merk dere navna i denne linken, og ver på vakt :P

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=7431.0;topicseen

 

Haha, genialt Pellus ;D Ikke fluekastetrening, men "kastetrening" ;D ;D ;D

 

Du mente vel fluekaster-kaste-trening? :D :D :D

 

Jens

 

K ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...