Gå til innhold

Vist ikke alle som liker oss


pellus

Anbefalte innlegg

Eller vet dere hva jeg tror er grunnen.....Jeg tror det er en fluefisker som sto der. Men siden han fisket med streamer, så var det sikkert en tørrfluepurist som dyttet han utfor ;D ;D.

Skjønner han godt jeg ;D ;D ;D.

 

Morten!

 

Kan være noe i det der. Mindreverdighetskomplekser gjør seg utslag i mang en snodig adferd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vet dere hva jeg tror er grunnen.....Jeg tror det er en fluefisker som sto der. Men siden han fisket med streamer, så var det sikkert en tørrfluepurist som dyttet han utfor ;D ;D.

Skjønner han godt jeg ;D ;D ;D.

 

Morten!

 

Skyr ikke tørrfluepurister saltvann a?? ;D ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos gærne grunneiere, kan vi ikke arrangere ff-siden treff på et sted vi vet det er ganske ille?

Vært artig med 30 spinnville vadende fluefiskere ute på tuppen av konglungen ;D

 

Hørt rykter om at en av de som bor der ute hiver stein i vannet så fort det kommer en fisker...i dette tilfellet må han anskaffe seg pukkverk for å ha nok småstein :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos gærne grunneiere, kan vi ikke arrangere ff-siden treff på et sted vi vet det er ganske ille?

Vært artig med 30 spinnville vadende fluefiskere ute på tuppen av konglungen ;D

 

Hørt rykter om at en av de som bor der ute hiver stein i vannet så fort det kommer en fisker...i dette tilfellet må han anskaffe seg pukkverk for å ha nok småstein :-*

 

Mårrndø!

Det må jo bli på Snarøen dette da!

Fabelaktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg funnet ut hvem som står bak kastinga av folk på sjøen. ser ut til att dette ikke bare er en person, men ein hel klan, dei har vist god trening i å kaste folk på sjøen. :o dei har og egne kvelder der dei møtes til øving, så merk dere navna i denne linken, og ver på vakt :P

http://fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=7431.0;topicseen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...