Gå til innhold

Villmarksmessen


Ør-retten

Anbefalte innlegg

I morgen begynner den og varer til Søndag.

Jeg reiser til Lillestrøm i morgen kl 13.00

Er det mange andre som skal?

Til moderatorene her inne så burde det vært en stand på messen, der alle medlemer av ffs.no kunne fått ett gjennkjenningsmerket(caps, T-skjorte, pins, klistermerke. o.s.v) Hadde vært triveligt å kunne si hei til de du treffer her på siden! Kanskje litt sent til Messen i morgen, men noe å tenke på til neste år.

 

Usansett: Gleder meg til i morgen!

 

BE THERE!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner den og varer til Søndag.

Jeg reiser til Lillestrøm i morgen kl 13.00

Er det mange andre som skal?

Til moderatorene her inne så burde det vært en stand på messen, der alle medlemer av ffs.no kunne fått ett gjennkjenningsmerket(caps, T-skjorte, pins, klistermerke. o.s.v) Hadde vært triveligt å kunne si hei til de du treffer her på siden! Kanskje litt sent til Messen i morgen, men noe å tenke på til neste år.

 

Usansett: Gleder meg til i morgen!

 

BE THERE!!!!!

 

Klart det hadde vært kult med ffs stand. Men det koster flesk og hvem skal stå der ? ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner den og varer til Søndag.

Jeg reiser til Lillestrøm i morgen kl 13.00

Er det mange andre som skal?

Til moderatorene her inne så burde det vært en stand på messen, der alle medlemer av ffs.no kunne fått ett gjennkjenningsmerket(caps, T-skjorte, pins, klistermerke. o.s.v) Hadde vært triveligt å kunne si hei til de du treffer her på siden! Kanskje litt sent til Messen i morgen, men noe å tenke på til neste år.

 

Usansett: Gleder meg til i morgen!

 

BE THERE!!!!!

 

Klart det hadde vært kult med ffs stand. Men det koster flesk og hvem skal stå der ? ;D ;D

 

Dersom man, dvs "vi", mente at det ville være et hensiktsmessig framstøt å markedsføre forumet ved messa, er det noe som bør planlegges i god tid, slik at det ikke blir en "intetsigende" stand, som man av og til ser på messene ( hva er det egentlig de selger?).  Tror det må være mulig å selge konseptet inn til messearrangørene slik at en OK plassering og grei pris kunne oppnås, og her er vel såpass mange bransjepersoner på forumet at noe "press" bør være mulig å oppnå.

 

Dersom man, dvs "vi", fortsatt vil på messa etter å ha fått kostnadsoverslaget, må sponsorer kontaktes, ev. en aldri så liten "kronerulling" (fortsatt interessert?, mange faller fra så snart det koster penger)

 

Å få en skiftordning til å betjene standen blant alle de fluefiskegærningene som er her på forumet er vel ikke verdens største problem.

 

Så må det være et "basic" bevisst forhold til:

- hvorfor skal vi være der?

- hva vil vi formidle ?

- hva er profilen ?

- hva vil vi oppnå ?

- hvordan skal vi oppnå målet vi setter?

 

Å dra på en messe bare for å stå der som en gjeng nerder som har fått seg identisk caps er vel neppe særlig hensiktsmessig, i hvertfall ikke for enkelte av oss.

 

Morten

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvem skal stå der ? ;D ;D

 

Det skal slvfølgelig du gjøre Rune. Skulle bare mangle om at vi skulle nekte deg det. ;D ;D ;D

Hehe... ante meg det.

Hvis det skulle vært aktuelt så måtte det være for å skape litt liv eller yte litt service til besøkende på messa. Jeg kan ikke si at jeg føler så voldsomt for det pr. nå. Da er jeg langt mer keen på et skikkelig treff et eller annet sted på tampen av sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ble litt missforståelser her, jeg skrev jo "stand"

Poenget mitt var bare at det hadde vært kult å hatt på seg ett merke som indikerte at jeg var en ffs.no kis. 

Som jeg leste ett annet sted så var det 2294 medlemer i forumet. Jeg kommer garanter til å passere mange av dem i morgen uten å hvite hvem de er. Hadde de enda hatt på seg ett klistermerke, bottoms eller hva det heter, så hadde jeg kanskje stoppet opp og tatt en prat, i det minste sagt hei 8)

En annen ting er markedsførings verdien av det. er nok ganske mange som går rundt på messen som aldri har hørt om ffs.no kanskje noen fra de ff,nett kanskje kunne konvertetes av den grunn. Mener ikke å rakke ned på de gutta der.

Har desverre ikke kjøpt meg t-skjort men vurderer det sterkt. Rekker det i allefall ikke til i morgen.

 

Vel. Sees i morgen ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vandre rundt med et stort skilt hvor det står "LILLEVANN".  Det blir hyggelig å møte alle dere andre (noen av dere kjenner jeg jo fra før).

 

he he.. du risikerer jo at en del vil besøke messa bare for å se "lillevann".... sikker på at du ikke er sponset av varemessa for å trekke folk ?

 

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ble litt missforståelser her, jeg skrev jo "stand"

Poenget mitt var bare at det hadde vært kult å hatt på seg ett merke som indikerte at jeg var en ffs.no kis. 

Hva med å ta på seg en sånn klovnenese, festet med strikk rundt hodet, eller som tilbehør til caps'en  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det ble litt missforståelser her, jeg skrev jo "stand"

Poenget mitt var bare at det hadde vært kult å hatt på seg ett merke som indikerte at jeg var en ffs.no kis. 

Hva med å ta på seg en sånn klovnenese, festet med strikk rundt hodet, eller som tilbehør til caps'en  ;D

 

støtter den

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...