Gå til innhold

Takk til Elbe Normark!


Gjest Sjur

Anbefalte innlegg

Jeg var så uheldig å knekke min sjøørretstang forrige helg. Det var en gammel sliter som jeg har hatt svært mye gøy sammen med. Det var en to-delt G.Loomis GL3 9' #5. Elbe Normark har som kjent overtatt agenturet for G.Loomis i Norge og jeg var litt usikker på hvordan det var med garanti o.s.v. Stanga ble levert inn hos Hidle i Stavanger der den ble kjøpt i 98-99, og så var det bare å vente.

 

I går fikk jeg kliss ny stang! En fire-delt G-Loomis GLX Streamdance 9' #5! :o

Det skal nevnes at jeg måtte betale en symbolsk sum for byttet, men syns slik service fortjener omtale.

 

Mvh Sjur     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette hørtes ut som en meget raus service. Så bra at det virker nesten litt rart, syns jeg. I 98 var vel Gl3 en økonomimodell og det var modeller mellom Gl3 og Glx prismessig. Dette er vel det man må kalle en oppgradering på alle måter.

 

Hvis dette skal bli standarden fremover noe jeg ikke tror, er det vel et spørsmål om hvordan dette skal finansieres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skudd i mørket:

 

Den knekte stangen produseres ikke lengre så du fikk tilsvarende stang tilbake. Nå vet jeg ikke hvor stor prisforskjell det er på en ny GL3 og en ny GLX..

Garanti er noe produsent gir så hvis den ikke var gått ut så har det ikke vært noe problem å bytte stanga. Reklamasjon derimot er noe norske butikker er pålagt. Les mer her

 

Uansett så er det alltid hyggelig å se butikker håndtere en slik sak på den måten, selv om jeg har vanskelig for å tro at butikken tapte noe på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Gratulerer med verdens beste fluestang :D :D  ;D

 

Hadde egentlig venta at det skulle komme en kommentar eller to på denne uttalelsen her....... Skulle jo liksom trøble litt jeg da  :D... Men men..Folk er vist enige med meg ser det ut til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...