Gå til innhold

Runar Kabbe med ny film?


lassekr

Anbefalte innlegg

Ikke vet jeg, men trodde brosma stort sett holdt seg på ganske dypt vann, så kan ikke helt se at det vil være den helt store interessen rundt et slikt fluefiske, ei heller en film om det. På den annen side kan en brosme på 10+ kg sikkert være artig i enden av et fluesnøre for alt jeg vet... Det var vel ikke tilfeldigvis rundt 1. april du hørte disse ryktene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det er en gjeng i Tromsø som seriøst går inn for spotfiske etter kveite med streamer......nå i mai kommer det endel babykveite 10 - 30 kilo inn på grunnene her nord.....skal prøve sjøl, men burde vel hatt en 1-hånds klasse 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med myggfiske etter brugde når vi først er i gang

de brosmene jeg har fått har vært fra 100m og nedover når jeg er ute med line om vinteren (det er faktisk utrolig morsomt)

er vell ikke bra å skrive om linefiske her  :rolleyes:;D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Kommer vel en kabbefilm med sjøørret fra bornholm. Ellers må jeg si at jeg er meget interresert i kveitefisket du snakker om staffan. Jeg vet de går helt i overflata på denne tiden og jeg har hatt på en skikkelig kveite en gang og det var litt av en fight!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Jeg har her i Kabelvåg sett dem helt oppunder vannflata på innsida av moloen, ikke de helt store, men kanskje 10 kilo, men det er så jævla mye fortøyningsskit der, dette med at man kan spotte dem er stilig og får med totalt ivrig......på Senja så jeg for endel årsiden en minst 50 kilos kveite svømme like under vannflata....og det over en lengre distanse, hvorfor vet jeg ikke, men det var stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...