Gå til innhold

Hvem produserer Tiemco-krokene?


Sailfish

Anbefalte innlegg

Tiemco produserer fint lite selv. Spørsmålet er hvem som "egentlig" produserer Tiemco kroker.

 

dt

 

Tror ikke det var det spørsmålet "egentlig" var!  :-X

 

Det er forøvrig svært få som egenproduserer det de setter sin merkevare på uansett hvilken bransje vi snakker om, så det er vel ikke akkurat så spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

etter min mening så betyr det fint lite hvem som produserer til hvem. Det som betyr noe er kvaliteten på sluttproduktet! Tiemco eller andre som kjøper produksjon får det de bestiller.

En annen ting som betyr noe er hvor mye de kjøper av produksjonen ( ikke kvalitets messig) , da stort volum betyr at de får tidligere plass på fabrikken til å produsere sine varer .Å følgelig får sine nyheter tidligere ut til kunden. mener at det er Owner som produserer Tiemco kroker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er Owner, iflg en butikk jeg var innom i går.

Visstnok har Owner hatt så stor suksess med sine egne kroker (som vel brukes av meitefiskere - grøss....) at de har prioritert produksjon av deres egne kroker.

 

Så der jeg har vært, har det vært ganske så utplukket for diverse modeller og størrelser på Tiemco.

 

Men det er visst en ladning på vei til landet i disse dager - det er bare å lade magasinene og binde i vei om noen dager / uker  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...